ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

یک نفر در حمله به مسجدی در دانمارک کشته شد

<p>در&nbsp; تیراندازی که امروز دوشنبه، مصادف با عید فطر در بیرون مسجدی در کپنهاگ، پایتخت دانمارک رخ داد یک نفر&nbsp; کشته شد.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری الجزیره، لاو تایگسن، سخنگوی پلیس دانمارک همچنین از مجروح شدن یک نفر دیگر در جریان این حمله مسلحانه خبر داد. <br /> <br /> <br /> بنا به این گزارش تیراندازی پس از پایان نماز عید فطر در مسجد &laquo;خانه فرهنگ مسلمانان&raquo; در غرب شهر کپنهاگ رخ داده است.</p> <p><br /> یک شاهد عینی به تلویزیون دانمارک گفته است که افراد مسلح از داخل یک اتومبیل در حال حرکت به افرادی که از مسجد خارج می&zwnj;شدند؛ شلیک کرده است. <br /> تا کنون هیچ فرد و گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است.</p> <p>لاو تایگسن به روزنامه پلیتیکن گفت که این حادثه در ارتباط با مردمی بود که در مسجد حضور داشتند و لزوما به نماز یا مسجد ارتباط ندارد. وی احتمال داده است این حمله در ارتباط با اختلافاتی مابین بین پاکستانی&zwnj;هایی باشد که در این مسجد حضور داشتند. <br /> <br /> وی همچنین به الجزیره گفت فرد حمله کننده فرار کرده است اما پلیس امیدوار است با وجود دست&zwnj;کم یک&zwnj;صد شاهد عینی، بزودی وی را شناسایی کند.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p><span dir="RTL">سخنگوی پلیس دانمارک احتمال داده است این حمله &nbsp;در ارتباط با اختلافاتی مابین بین پاکستانی&zwnj;هایی &nbsp;باشد که در این مسجد حضور داشتند</span></p> </blockquote> <p><br /> وی با اشاره به احتمال دست داشتن اعضای یک باند در این حمله، گفت که پلیس درباره تمامی احتمالات موجود تحقیق خواهد کرد.</p> <p>در یک گزارش تایید نشده، یک شاهد عینی می&zwnj;گوید که مهاجمان پیش از حمله تلاش داشتند تا مردی را به زور داخل یک وسیله نقلیه کنند و پس از خودداری وی تیراندازی کرده&zwnj;اند.</p> <p><br /> &laquo;خانه فرهنگ مسلمانان&raquo; در اواخر دهه ۱۹۷۰ از سوی شماری از مهاجران پاکستان تاسیس شد. این موسسه شامل یک مسجد و کلاس&zwnj;های آموزشی است که اسلام را به زبان دانمارکی آموزش می&zwnj;دهند.</p>

در  تیراندازی که امروز دوشنبه، مصادف با عید فطر در بیرون مسجدی در کپنهاگ، پایتخت دانمارک رخ داد یک نفر  کشته شد.

به گزارش خبرگزاری الجزیره، لاو تایگسن، سخنگوی پلیس دانمارک همچنین از مجروح شدن یک نفر دیگر در جریان این حمله مسلحانه خبر داد.

بنا به این گزارش تیراندازی پس از پایان نماز عید فطر در مسجد «خانه فرهنگ مسلمانان» در غرب شهر کپنهاگ رخ داده است.

یک شاهد عینی به تلویزیون دانمارک گفته است که افراد مسلح از داخل یک اتومبیل در حال حرکت به افرادی که از مسجد خارج می‌شدند؛ شلیک کرده است.
تا کنون هیچ فرد و گروهی مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده نگرفته است.

لاو تایگسن به روزنامه پلیتیکن گفت که این حادثه در ارتباط با مردمی بود که در مسجد حضور داشتند و لزوما به نماز یا مسجد ارتباط ندارد. وی احتمال داده است این حمله در ارتباط با اختلافاتی مابین بین پاکستانی‌هایی باشد که در این مسجد حضور داشتند.

وی همچنین به الجزیره گفت فرد حمله کننده فرار کرده است اما پلیس امیدوار است با وجود دست‌کم یک‌صد شاهد عینی، بزودی وی را شناسایی کند.

سخنگوی پلیس دانمارک احتمال داده است این حمله  در ارتباط با اختلافاتی مابین بین پاکستانی‌هایی  باشد که در این مسجد حضور داشتند

وی با اشاره به احتمال دست داشتن اعضای یک باند در این حمله، گفت که پلیس درباره تمامی احتمالات موجود تحقیق خواهد کرد.

در یک گزارش تایید نشده، یک شاهد عینی می‌گوید که مهاجمان پیش از حمله تلاش داشتند تا مردی را به زور داخل یک وسیله نقلیه کنند و پس از خودداری وی تیراندازی کرده‌اند.

«خانه فرهنگ مسلمانان» در اواخر دهه ۱۹۷۰ از سوی شماری از مهاجران پاکستان تاسیس شد. این موسسه شامل یک مسجد و کلاس‌های آموزشی است که اسلام را به زبان دانمارکی آموزش می‌دهند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    ‫آموزش اسلام به زبان دانمارکی‌در یک مسجد پاکستانی؟ ‫واقعأ چقدر این کشورها دموراتیک هستند. ‫تصور کنید یک مرکز مسیحی که با زبان اردو مسیحیت رادر پاکستان آمزش بدهد. ‫و پاکستانیها حق رفتن به این مرکز را داشته و تغییر مذهب بدهند. نه نمیشه تصور کرد؟ ‫در افغانستان چی؟ ‫در ایران ؟ ‫در عربستان؟ ‫امارات عربی؟ ‫الجزایر؟‌ نه؟ ‫در مراکش چی ؟‌ ‫شاید در ترکیه و ...........دانمارک!!!!!!! ‫ ‫