ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تاج: حضور در ورزشگاه‌ها در حال حاضر اولویت بانوان و جامعه نیست

تاج در ارتباط با حضور زنان در استادیوم‌ها گفته: «همان‌طور که قبلا نیز گفته‌ام ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست.»

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، عصر دوشنبه  ۲۷ شهریور در جلسه کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی گفته حضور در ورزشگاه‌ها در حال حاضر اولویت بانوان و جامعه نیست.

تاج در ارتباط با حضور زنان در استادیوم‌ها گفته: «همان‌طور که قبلا نیز گفته‌ام ساختار ورزشگاه‌های ما مناسب پذیرش بانوان نیست.»

او پس از بازی ایران و سوریه هم اظهارنظر مشابهی کرده بود: «ما که در ورزشگاه حاضر می‌شویم در جریان واقعیت‌های موجود درون ورزشگاه هستیم. در حال حاضر از لحاظ ساختاری و فیزیکی آمادگی ورود بانوان را نداریم. باید گیت‌های ورودی جداگانه داشته باشیم که این اتفاق نیفتاده است.»

محمد علی علوی گرگانی از مراجع تقلید هم روز یکشنبه ۲۶ شهریور در دیدار با الهام امین زاده، مشاور رئیس جمهوری در حقوق شهروندی گفته بود: «اخیرا مطلع شدیم که مسوولان کشور یواش یواش زمزمه می کنند که در صورت امکان زمینه حضور خانم‌ها در مسابقه‌های کشتی و مسائلی که مربوط به ورزشگاه‌ها است فراهم شود. باید حتما جلوی این کار گرفته شود.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کارو

    بله البته، گیت ورودی را فقط برای دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی باید فی الفور می خریدید و نصب می کردید. برای ورزشگاه که نمی توانید گیت بخرید!