ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ظریف: آمریکا منزوی می‌شود

وزیر خارجه ایران در واکنش به نخستین نطق ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، سخنان رئیس جمهور آمریکا را شعاری و سخیف توصیف کرده است.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران که برای شرکت در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک به سر می برد، سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در انتقاد از جمهوری اسلامی را «شعاری»، «سخیف» و «بی‌محتوا» خوانده و پیش‌بینی کرده که آمریکا منزوی می‌شود.

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران

دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا، سه‌شنبه ۲۸ شهریور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد برای نخستین بار در دوران ریاست جمهوری‌اش سخنرانی کرد. ترامپ از جمهوری اسلامی ایران به عنوان «یک رژیم قاتل» نام برد که در اثر فعالیت‌هایش خاورمیانه بی‌ثبات شده است. او گفت حرف آخر درباره برجام هنوز گفته نشده.

محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران در واکنش به این سخنان گفته است:

«سخنان  وقیحانه و جاهلانه رئیس جمهور آمریکا و نادیده انگاشتن واقعیات جمهوری اسلامی ایران در سیاست داخلی و خارجی و مبارزه با تروریسم عمق بی‌اطلاعی و رفتار و گفتار عوام فریبانه  ایشان را نشان می‌دهد.»

رئیس جمهور آمریکا در نخستین سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل از جمهوری اسلامی به عنوان یک حکومت یاغی که سرمایه‌های ملی ایران را در سوریه و یمن هزینه می‌کند یاد کرد. وزیر خارجه ایران، ایالات متحده آمریکا را به حمایت از رژیم‌های دیکتاتوری و تقویت گروه‌های تروریستی در خاورمیانه متهم کرده و گفته است که این سیاست، به گمان او آمریکا را منزوی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.