ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اعدام چهار زندانی در زندان رجایی‌شهر کرج

در روزی که حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در مجمع سازمان ملل از پایبندی دولتش به حقوق شهروندی سخن گفت چهار نفر در زندان رجایی‌شهر کرج اعدام شدند.

در روزی که حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران در مجمع سازمان ملل از پایبندی دولتش به حقوق شهروندی سخن گفت چهار نفر در زندان رجایی‌شهر کرج اعدام شدند.

عکس از آرشیو

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، اعدام این چهار زندانی بامداد چهارشنبه ۲۹ شهریور انجام شد.

هرانا نام این زندانیان را سامان محمدی، جمشید جوانبخت و یک زندانی به نام حسام اعلام کرد. هویت نفر چهارم روشن نیست. اتهام همه آن‌ها قتل بود.

این زندانیان در دو گروه به سلول‌های انفرادی منتقل شده بودند و دست کم یک تن از آنان نیز از زندان ورامین برای اجرای حکم به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده بود.

تعدادی از افراد منتقل‌شده با دلایل مختلفی همراه با توقف حکم به بندهای خود بازگشتند.

حسن روحانی شامگاه چهارشنبه ۲۹ شهریور در مجمع سازمان ملل دولتش را مدافع «حقوق شهروندی» خواند و از تدوین «منشور حقوق شهروندی» سخن گفت که به‌گفته او برای اجرا ابلاغ شده است.

روحانی در دوره گذشته ریاست جمهوری خود وعده داده بود که «حقوق شهروندی» را تدوین و اجرا خواهد کرد اما با گذشت بیش از چهار سال این وعده هنوز عملی نشده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.