ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله موشکی اسرائیل به حوالی فرودگاه دمشق

به احتمال زیاد این موشک‌ها از جنگنده‌های شکاری نیروی هوایی اسرائیل در خارج از مرزهای سوریه به سوی فرودگاه دمشق شلیک شده. ارتش سوریه حمله اسرائیل را تأیید نکرده است.

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داده است که صبح جمعه ۲۲ سپتامبر اسرائیل با پرتاب دو فروند موشک حوالی فرودگاه دمشق را هدف قرار داده است. المیادین می‌گوید به احتمال زیاد این موشک‌ها از جنگنده‌های شکاری نیروی هوایی اسرائیل در خارج از مرزهای سوریه به سوی فرودگاه دمشق شلیک شده است.

عکس: آرشیو

المیادین جزئیات دیگری از این حادثه را منتشر نکرده. یک سخنگوی ارتش سوریه اما گزارش المیادین را نه تأیید کرده و نه تکذیب. او قط به گفتن این جمله بسنده کرده است: «ما واکنشی به چنین گزارش‌هایی نشان نمی‌دهیم.»

پنجشنبه ۷ سپتامبر  فرماندهی کل ارتش سوریه اعلام کرده بود که اسرائیل یک مرکز پژوهشی در اطراف شهر مصیاف را هدف دو فرورند موشک قرار داده است. اسرائیل مسئولیت این حمله را به عهده نگرفت، اما رسانه‌های اسرائیلی گفته بودند که ارتش اسرائیل یک کاروان نظامی را که حامل سلاح برای حزب‌الله لبنان بوده، هدف قرار داده است. دولت آمریکا، سوریه را متهم کرده بود که در مرکز پژوهشی مصیاف سلاح شیمایی تولید می‌کند.

از آغاز جنگ سوریه در سال ۲۰۱۱، اسرائیل چندین حمله هوایی به خاک این کشور انجام داده. در برخی از این حملات اسرائیل مواضع حزب‌الله لبنان را نیز مورد هدف قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.