ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سانحه هوایی برای ایرباس، مسافران سالمند

<p>یک هواپیمای ایرباس درفرودگاه مشهد دچار سانحه ترکیدن چرخ جلوی هواپیما شد اما توانست فرود بیاید. تعدادی از سرنشینان این هواپیما دچار جراحت شدند.</p> <!--break--> <p><br /> سایت تابناک به نقل از محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که یکی از سرنشینان این هواپیما بوده نوشته است که سرنشینان این هواپیمای ایرباس دچار استرس شدیدی بوده اند.</p> <p>وی گفته است که از ناحيه دست دچار جراحت جزئی شده. هواپيمای ايرباس شماره ۶۱۳، ساعت ۲۲.۳۰ شب گذشته از تهران به مقصد مشهد پرواز کرده بود.<br /> حميد عرب نژاد، مدير عامل شرکت هواپيمايی ماهان، علت جراحت برخی از مسافران ايت هواپيما را تکان های شديد هواپيما در زمان فرود عنوان کرده. وی همچنين عنوان کرده است که ترکيدن لاستيک&zwnj;های هواپيما و يا مشکلات چرخ جزو مشکلات فنی خاص هواپيما محسوب نمی&zwnj;شود و اين مورد برای هر شرکت هواپيمايی در دنيا پيش بيايد.</p> <blockquote> <p>مدير عامل شرکت هواپيمايی ماهان، علت جراحت برخی از مسافران ايت هواپيما را تکان های شديد هواپيما در زمان فرود عنوان کرده است</p> </blockquote> <p>به گفته سایت الف مقایسه میزان سوانح هوایی در ایران در مقایسه با كشورهای همسایه، نشان می دهد که ایران، بیشترین میزان سوانح هوایی را به خود اختصاص داده است.<br /> این درحالی است كه كشورهایی نظیر قطر، كویت، سوریه و عمان تاكنون هیچ كشته ای را در سوانح هوایی خود نداشته&zwnj;اند. با وجود آنكه میزان پروازهای انجام شده در كشورهایی چون تركیه، امارات و بحرین بیش از پروازهای ایران است، مقایسه آماری میزان سوانح در كشورهای مختلف نشان می دهد كه میزان سوانح در ایران حتی از كشورهای خاورمیانه هم بیشتر است.<br /> تحریمهای اقتصادی ایران توسط امریکا و برخی از کشورهای غربی، باعث شده تا ناوگان هواپیمایی ایران، که ناوگانی فرسوده است، نتواند وسایل از رده خارج شده خود را از این ناوگان خارج کند.</p>

یک هواپیمای ایرباس درفرودگاه مشهد دچار سانحه ترکیدن چرخ جلوی هواپیما شد اما توانست فرود بیاید. تعدادی از سرنشینان این هواپیما دچار جراحت شدند.

سایت تابناک به نقل از محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که یکی از سرنشینان این هواپیما بوده نوشته است که سرنشینان این هواپیمای ایرباس دچار استرس شدیدی بوده اند.

وی گفته است که از ناحيه دست دچار جراحت جزئی شده. هواپيمای ايرباس شماره ۶۱۳، ساعت ۲۲.۳۰ شب گذشته از تهران به مقصد مشهد پرواز کرده بود.
حميد عرب نژاد، مدير عامل شرکت هواپيمايی ماهان، علت جراحت برخی از مسافران ايت هواپيما را تکان های شديد هواپيما در زمان فرود عنوان کرده. وی همچنين عنوان کرده است که ترکيدن لاستيک‌های هواپيما و يا مشکلات چرخ جزو مشکلات فنی خاص هواپيما محسوب نمی‌شود و اين مورد برای هر شرکت هواپيمايی در دنيا پيش بيايد.

مدير عامل شرکت هواپيمايی ماهان، علت جراحت برخی از مسافران ايت هواپيما را تکان های شديد هواپيما در زمان فرود عنوان کرده است

به گفته سایت الف مقایسه میزان سوانح هوایی در ایران در مقایسه با كشورهای همسایه، نشان می دهد که ایران، بیشترین میزان سوانح هوایی را به خود اختصاص داده است.
این درحالی است كه كشورهایی نظیر قطر، كویت، سوریه و عمان تاكنون هیچ كشته ای را در سوانح هوایی خود نداشته‌اند. با وجود آنكه میزان پروازهای انجام شده در كشورهایی چون تركیه، امارات و بحرین بیش از پروازهای ایران است، مقایسه آماری میزان سوانح در كشورهای مختلف نشان می دهد كه میزان سوانح در ایران حتی از كشورهای خاورمیانه هم بیشتر است.
تحریمهای اقتصادی ایران توسط امریکا و برخی از کشورهای غربی، باعث شده تا ناوگان هواپیمایی ایران، که ناوگانی فرسوده است، نتواند وسایل از رده خارج شده خود را از این ناوگان خارج کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    علت تحریهای آمریکا و برخی از کشورهای غربی بر اینست که فروش هواپیماهای ‫مسافربری و قطعات ‫آن باعث میشود که ایران هر چه زودتر به ساخت بمب اتمی ‫نزدیک تر شود اصلا احتمال دارد که کلاهک هسته ای روی دماغ هواپیما نصب ‫کنند و حمله نظامی کنند با توجه که برد هواپیماهای جمبو جت تا ۱۴۰۰۰ کیلومتر ‫میرسد ، میتوانند دنیا را به نا آرامی بکشند. ‫ما از دولت آمریکا و فرانسه و انگلیس تشکر می کتیم که با این اقدامات پدرانه خود ‫باعث حفظ صلح در دنیا بوده و با صرف بودجه های چند صد میلیاردی نظامی خود ‫دنیا را به یک محیط آرام و صلح آمیز تبدیل کرده اند. ‫با توجه به بودجه ۹۶۵ میلیاردی نظامی اگر این کشور بنیانگزار و حامی حقوق مدنی ‫و پرچمدار صلح در دنیا که تمامی دنیا را از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب را‫حیات ‫خلوت خود می داند ، را صرف برنامه های صلح آمیز و فرهنگی در دنیا ‫می کرد در ‫دنیا جنگی نبود و هیچ کشوری تحت تسلط دیکتاتور وجود نداشت. بودجه نظامی در ‫دنیا در سال ۲۰۰۸ بیش از ۱۴۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ دلار بوده ‫است و با توجه به اینکه ‫کشورهای تولید و صادر کننده سلاح روسیه و کشورهای غربی و آمریکا می باشد ‫خود جوابگوی بسیاری از برنامه های صلح(جنگ) آمیز این کشورها می باشد. ‫‫برای سلامتی اوباما، ساکوزی ملکه ایزابل و بوتین و تمام دیکتاتورهای حمایت شده ‫توسط این نمایندگان امام ...... که انگیزه جنگی برای اینها ایجاد می کنند ،صلوات. ‫

  • کاربر مهمان

    امن ترین وسیله نقلیه در ایران اکنون شتر است.