ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تک تیراندازان سپاه در سوریه، آری، نه

<p>یک روز پس از هشدار احمدی نژاد به بشار اسد برای به کار گرفتن خشونت در قبال معترضان، یک سرباز سوری از حضور تک تیراندازان سپاه ایران در سرکوب مردم سوریه سخن گفته است.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>شبکه العربیه با انتشار اعترافات یک سرباز که از بدنه ارتش رژیم بشار اسد جدا شده و به معترضان پیوسته است، ادعای او را مبنی بر کمکهای سپاه ایران به ارتش بشار اسد منتشر کرده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>طبق گفته های این سرباز تک تیراندازان سپاه ایران در پشت بامهای شهرهای نا آرام سوریه کمین کرده و معترضان را نشانه می گیرند. این سرباز که از برخورد با ارتشیان سوری جان سالم به در برده عنوان کرده است که چند بار خود با تیراندازان ایرانی برخورد داشته و لهجه آنها را خوب می شناسد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>پیش از این نیز یک مقام سیاسی جدا شده از رژیم اسد، به روزنامه شرق الاوسط گفته بود که سوریه از ایران تک تیرانداز وارد می کند.</p> <p>به گفته &laquo;العربیه&raquo; این سرباز سوری عنوان کرده که تعداد سی سرباز دیگر که به همراه وی از ارتش جدا شدند ، در شهر &laquo;تل&raquo; با نیروهای امنیتی سوریه درگیر شدند و تنها وی و &nbsp;چهار تن دیگر از این درگیری جان سالم به در بردند.</p> <p>&nbsp;</p> <p>پیش از این در نخستین روز شهریور سال جاری اتحادیه اروپا سپاه قدس را به دلیل دخالت داشتن در سرکوب مردم سوریه تحریم کرد. نام 15 فرد و پنج نهاد، در فهرست تحریمهای اخیر اتحادیه اروپا به چشم می خورد که سپاه قدس یکی از آنها بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>یک روز بعد از این ادعا مهمان پرست سخنگوی وزارت&zwnj;خارجه ایران، ادعای اتحادیه اروپا را فاقد هرگونه سند و مدرکی دانسته و آن را رد کرد.</p> <p>محمود احمدی نژاد روز چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ در گفت و گو با یک شبکه تلويزيونی کشور پرتغال گفت که سوريه بايد از سرکوب خشونت&zwnj;آميز معترضان دست بردارد و راه حل نظامی هرگز راه حل مناسبی نيست.</p>

یک روز پس از هشدار احمدی نژاد به بشار اسد برای به کار گرفتن خشونت در قبال معترضان، یک سرباز سوری از حضور تک تیراندازان سپاه ایران در سرکوب مردم سوریه سخن گفته است.

شبکه العربیه با انتشار اعترافات یک سرباز که از بدنه ارتش رژیم بشار اسد جدا شده و به معترضان پیوسته است، ادعای او را مبنی بر کمکهای سپاه ایران به ارتش بشار اسد منتشر کرده است.

طبق گفته های این سرباز تک تیراندازان سپاه ایران در پشت بامهای شهرهای نا آرام سوریه کمین کرده و معترضان را نشانه می گیرند. این سرباز که از برخورد با ارتشیان سوری جان سالم به در برده عنوان کرده است که چند بار خود با تیراندازان ایرانی برخورد داشته و لهجه آنها را خوب می شناسد.

پیش از این نیز یک مقام سیاسی جدا شده از رژیم اسد، به روزنامه شرق الاوسط گفته بود که سوریه از ایران تک تیرانداز وارد می کند.

به گفته «العربیه» این سرباز سوری عنوان کرده که تعداد سی سرباز دیگر که به همراه وی از ارتش جدا شدند ، در شهر «تل» با نیروهای امنیتی سوریه درگیر شدند و تنها وی و  چهار تن دیگر از این درگیری جان سالم به در بردند.

پیش از این در نخستین روز شهریور سال جاری اتحادیه اروپا سپاه قدس را به دلیل دخالت داشتن در سرکوب مردم سوریه تحریم کرد. نام 15 فرد و پنج نهاد، در فهرست تحریمهای اخیر اتحادیه اروپا به چشم می خورد که سپاه قدس یکی از آنها بود.

یک روز بعد از این ادعا مهمان پرست سخنگوی وزارت‌خارجه ایران، ادعای اتحادیه اروپا را فاقد هرگونه سند و مدرکی دانسته و آن را رد کرد.

محمود احمدی نژاد روز چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ در گفت و گو با یک شبکه تلويزيونی کشور پرتغال گفت که سوريه بايد از سرکوب خشونت‌آميز معترضان دست بردارد و راه حل نظامی هرگز راه حل مناسبی نيست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    با سلام این رزیم ایران سیاستش بر متنای تقیه است که به معنی دروغ گفتن سازش کردن تا زمان موعود است. هرانچه احمدی نزاد و دیگر دولتی های ایران میگ.یند از همین اصل پیروی میکند و بر حرفشان هیچ گونه صحتی نیست مگر اینکه ادله کافی بر قرار و باقی باشد. این تک تیر اندازها همان خون اشامان رزیم ایران هستند که به رمدم تجاوز میکنند و انها را شکنجه میدهند و ....

  • ایراندوست

    این پدیده، سنتی در سیاست کشورهای اسلامی منطقه شده، در جنگ عراق با ایران، افسران و سربازان مصری، اردنی بصورت مزدور نقش داشتند. در سرکوب شورش مردم در اعتراض به نتیجه انتخابات، لبنانی‌های حزب الله. در زندان‌ها ایران از افغانی‌ها و عراقی‌های ایرانی‌ تبار در شکنجه و عملیات حذف فیزیکی‌ افراد. در پاکستان، حذف بی‌ نظیر بوتو از طریق طالبان افغان. در بی‌ ثباتی افغانستان، از تندروهای اسلامی عرب تبار و پاکستانی و... در غرب این پدیده "Lego soldiers" نام دارد که از طریق کمپانی‌ها یا سازمانهای جانبی جاسوسی تغذیه مالی‌ و آموزشی میشود و بیشتر در آفریقا و کشورهای جهان سوم، عملیات مخفی‌ دارد و معمولاً در رسانه‌ها از آن خبری منتشر نمی‌شود.

  • کاربر مهمان

    روشهای سرکوب و شکنجه و اسلحه همه از طرف ج ا فراهم و پشتيبانی شده . بيخود نيست که مردم سوريه پرچم خرچنگ نشان ج ا وعکس رهبران اش را آتش ميزننذ و اينها ماهها در قبال اعتراضات مردم سوريه هيچ اخباری راوسايل ارتباطی اشان منتشر نميکردند.. دروغگويی و فريب مردم از ابزار حکومتی اينهاست....

  • کاربر مهمانtarsa

    aghaye amir koshtan hamvatan baraye yek tak tirandaz sori sakht ast vali baraye pasdar irani koshtan yek gharibeh ast

  • کرد کرمانشاه

    شک نکنید این خبر درست است، چون ج.ا.ا باید به تداوم وجود بشار اسد و رژیمش مطمئن شود و این اطمنان حاصل نخواهد شد جز با حضور کارشناسان نظامی و وجود نیروهای رزمی که این تداوم و یا عدمش را بتوانند پیش بینی کنند برای تدبیر تصمیمات مقتضی

  • کاربر مهمان

    خدمت دوتس عزیز که فکر میکنه شایعه هست و زمان شاه تک تیر انداز اسرائیلی آورده بودن باید بگم کاش تک تیر انداز از فضا میاوردن تا حداقل این انقلاب وقیح انجام نمیشد آقای جمهوری اسلامی اگه سوریه رو از دست بده دیگه به جر چندتا قبیله آدم خوار تو نمیدونم کجا شاخ آنگولا دیگه متحدی تو جهان نداره برای همین هم اگه پاش بیفته خود خامنه ای با همون 1 دستش تک تیر انداز میگره دستش واسه زدن مردم بی دفاع و بی گناه و مظلوم همه مردم آزاده جهان و همشونو شخصا خواهد کشت تا یه وقت خدایی نکرده پایه های ولایت مطلقه وقیحش متزلزل نشه آخه ایشون ولی وقیح مسلمین جهانه نه ایشون نایب اقا اما زمانه / نه اصلا خودش امام زمانه نه فکر کنم اصلا خود خداست !!!!!!!!!!!!! اگه ولش کنی میگه من از خدا هم بالاترم حتما یه مصلحتی بوده که گفتم من از خدا بالاترم دیگه اقای خامنه ای خجالت بکش چند شب پیش خابتو دیدم آیدا =))

  • علیرضا

    @@@@@@ادم دلش میسوزه برای این وطن فروشای لجن رنگ که دولت اسلامیشئن رو به امریکا و اسراعیل میفروشن.یادمون نره که ما واسه این مملکت خونها دادیم.ای کاش واکسن غیرت وجود داشت تا به این بی چاره ها .........تو مرام ما شیعه ها مظلوم کشی نیست.....خبرش چرته...........@@@@@@@

  • امیر

    این گزارش ها خنده دار و بی معنی هستند. آیا امکان دارد که کشوری مثل سوریه که ارتش منظم و واحد های امنیتی قوی دارد، خودش تک تیرانداز نداشته باشد؟ تا کی باید اسیر این نوع اخبار باشیم؟ به یاد بیاورید که شایع شده بود که کسانی که در میدان ژاله در روز 17 شهریور به مردم تیراندازی کرده بودند، اسرائیلی بودند.