ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اندیکای خوزستان؛ آمبولانس آتش گرفت، مصدوم در درمانگاه درگذشت

آمبولانس حامل جوانی ۱۸ ساله که از کوه‌هایی در خوزستان پرت شده بود، آتش گرفت. مصدوم را با ماشین شخصی و آمبولانس دیگری به درمانگاه رساندند، اما بر اثر شدت جراحات درگذشت.

آمبولانس حامل جوانی ۱۸ ساله که از کوه‌هایی در خوزستان پرت شده بود، آتش گرفت. مصدوم را با ماشین شخصی و آمبولانس دیگری به یک درمانگاه رساندند، اما او بر اثر شدت جراحات درگذشت.

آمبولانس به دلیل فرسودگی آتش گرفت

به گزارش ایرنا، این جوان ۱۸ ساله ساعت ۱۴ بعدازظهر شنبه هشتم مهر (به وقت محلی) به دلیل پرت‌شدن از کوه‌های بخش چلو شهرستان اندیکا دچار حادثه شد.

آمبولانس درمانگاه این بخش برای انتقال او اعزام شد اما در مسیر بازگشت به دلیل فرسودگی و نقص فنی کاملاً در آتش سوخت.

پس از آن مصدوم با خودرو شخصی به پایگاه اورژانس دیگری رسانده شد و آمبولانس از آنجا او را به درمانگاه قلعه خواجه منتقل کرد، اما این جوان ۱۸ ساله درگذشت.

به گزارش ایرنا، رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان اندیکا برای بررسی حادثه به بخش چلو رفته است.

اندیکا شهرستانی در شمال شرق استان خوزستان است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • مرادی

    اورژانس اجتماعی و ملی با شماره 123 در نظام سابق را تبدیل به اورژانس های خصوصی کردند ...که مریض های مختصر روانی را با سیصد هزارتومان منتقل میکنند...فقط جابجا میکنند...برای مراقبت از مریض کم توان در حرکت شرکت های مراقبت از بیمار هر 24 ساعت 120 هزار تومان نقد میگیرند... نظام شیعی از هر چه ملی و عمومی است گریزان است و میخواهد خصوصی کند...هزینه های جنگ و تحریم را بهانه قرار داده است... قرآن که سهل است نهج البلاغه خودشان نزد ایشان زینتی بیش نیست... قرآن را نمی توان درک کرد فقط معصومین ...نهج البلاغه نیز سند معتبر ندارد و فقط به درد بالای منبر میخورد....فقط فقه جعفری...امام جعفر صادقی که دو جور لباس میپوشیده است یکی خشن در زیر و دیگری لطیف در رو...مثلا طرفدار فقرا...طعنه به سفیان ثوری که لباس نرم را در زیر و لباس خشن را در رو می پوشید... قرآن به رضایت اجتماعی و تعاون امر میکند و انفال را متعلق به همه میداند و میزان اخذ زکات را باز گذاشته است و به مقدار "معلوم" محول کرده است...

  • غلام عسگری بختیاری

    با اندوه وتاثرفراوان وهمدردی با خانواده جوان جانباخته وآرزوی آرامش ابدی برای روحش. جهت اطلاع چهارنسل سوخته پس ازکودتای استعماری ارتجاعی سال1357 این جوان درجمع صدهاهزارانسانی قرارمیگیرد که فدای خودکامگی اشغالگران داعشی شده که هزاران میلیارد دلارازدرآمدهای کلان استان زرخیزخوزستان را بحساب های متعدد خود ووابستگانشان درداخل وخارج ازکشورواریزکرده ویا درکشورهای بیگانه صرف جنگ های نیابتی وپرورش تروریست ها وبازسازی قبرهای کشته شدگان چهارده قرن گذشته مشتی *** وحشی کرده اند وهمچنان این خیانت ها ادامه دارد زیراآنهاییکه خمینی جلاد رادرکره ماه قراردادند وبا ایرفرانس برخاک ایرانزمین نازل کردنداهداف خودرا در وجود او وافکارمتحجرش جستجو میکردند واکنون درمنطقه خاورمیانه تا شمال افریقا شاهد اثرات آن هستیم. هیچ بزرگ خمینی هنگام ورود به خاک ایران تنها کلمه راستی بود که ازدهان آن هیولای آدمخواربیرون آمد زیرا اویک هندی زاده بود وهیچ احساسی به ایران وایرانی نداشت واورا آوردند تا ازجان ومال وشرف ایران وایرانی درراستای اهداف درازمدت خود استفاده کنند. اکنون پس ازسی وهشت سال این ملت ایران است که با تحمل خسارتهای جانی ومالی وعقب ماندگی وحیثیتی درخیزشی بزرگ پهنه ایرانزمین راازلوث وجود ***داعشی پاک کنند تا دیگرشاهد چنین صحنه های دلخراشی نباشیم. به امید فردای آزادی متحد وپیروزباشید.

  • reza

    اینگونه وقایع اسفبارو شرم آر حاصل چهارده دزدی ؛ فساد؛ واوباش سالاری خلافت شیعه ست؛ حکومتی که عنترهم به فضا فرستاد... زیان کسان ازپی سود خویش بجویند و دین اندرآرند پیش فردوسی

  • پزشک بی ریا

    تا وقتی که جای استکان بر پیشانی ملاک شایستگی برای رسیدن به پست در بهداشت و درمان شهرستانهایی همچون باغملک است از این دسته گل به آب دادن ها بسیار خواهیم دید . جا دارد هسته گزینش دانشگاه جندیشاپور اهواز کلاهش را یک بری بگذارد .