ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

قانون جدید فرانسه: در صورت استفاده از فوتوشاپ باید به بیننده هشدار داده شود

در فرانسه قانون جدیدی تصویب شده است که بر اساس آن در صورت استفاده از تصاویر فتوشاپ‌ شده باید به مصرف کننده هشدار داده شود.

در فرانسه قانون جدیدی تصویب شده است که بر اساس آن در صورت استفاده از تصاویر فتوشاپ‌ شده باید به مصرف کننده هشدار داده شود.

بر اساس این قانون، از این پس هنگام تصاویری که در آن افراد باریک‌تر و لاغرتر به نظر می‌رسند، باید هشدار داده شود تا بینندگان بدانند تصویر دستکاری شده است. تصاویر منتشر شده‌ای که هشدار «عکس عکس دستکاری شده است» را نداشته باشند، ۳۷ هزار یورو جریمه می‌شوند. همچنین ممکن است شرکت منتشر کننده مجبور شود به دلیل رعایت نکردن این نکته ۳۰ درصد از هزینه تبلیغ را به دولت بپردازد.

این قانون دو سال قبل در ژانویه سال ۲۰۱۶ به عنوان بخشی از برنامه‌های دولت برای مبارزه با اختلال آنورکسیا تصویب شده بود و اکنون قرار است اجرایی شود.

بر اساس آمارها حدود ۶۰۰ هزار نفر در فرانسه از اختلال آنورکسیا و دیگر اختلالات خوردن رنج می‌برند.

در بخش اول این طرح آمده که همه کسانی که به عنوان مدل در فرانسه کار می‌کنند، باید از پرشک تاییدیه‌ای مبنی بر سالم بودن «شاخص توده بدن» بگیرند.

این قانون هم شامل رسانه‌های آنلاین است و هم شامل مجلات و روزنامه‌ها و کاتالوگ‌های تبلیغاتی می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.