ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در یک کارخانه کاغذسازی در زنجان، سر یک کارگر قهرمان ووشو از بدنش جدا شد

کارکنان اورژانس پس از حضور در محل حادثه مشاهده کرده‌اند بخشی از سر و دست محمد جعفری، کارگر کارخانه کاغذسازی به درون دستگاه کشیده شده و پیش از رسیدن امدادگران جان داده است.

یک کارگر ۲۸ ساله هنگام کار در کارخانه کاغذسازی «راشا کاسپین» واقع در زنجان به شکل دلخراشی جان باخت. سر او در دستگاه گیر کرد و از تنش جدا شد.

این کارگر محمد جعفری نام دارد: قهرمان ووشوی استان زنجان و برنده مسابقات جهانی ۲۰۰۵ در ایتالیا.

محمد جعفری پس از کسب مدال طلا در ایتالیا

هنوز جزییات حادثه‌ای که‌ بعداز ظهر روز دوشنبه ۱۰ مهر در کارخانه کاغذسازی راشا کاسپین روی داد، اعلام نشده است.

از اظهار نظر جواد مرادی، مدیر روابط عمومی اورژانس استان زنجان و هومن امیدوار، معاون اداره کار این استان چنین برمی‌آید که دست این کارگر حین تعمیر دستگاه درون آن گیر کرده و تلاش او برای خارج کردن دستش، باعث شده سر او هم درون دستگاه برود.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان زنجان گفته است کارکنان اورژانس پس از حضور در محل حادثه مشاهده کرده‌اند که بخشی از سر و دست این کارگر به درون دستگاه کشیده شده بود و پیش از رسیدن امدادگران جان سپرده بود.

دستگاه پالپر

به نوشته خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، محمد جعفری هنگام کار با دستگاه پالپر دچار حادثه شده است.

پالپر دستگاهی است با تیغه‌ها فولادی دوار که برای تخمیر کاغذ مورد استفاده قرار می‌گیرد و سرعت آن به هزار و ۵۰۰ دور در دقیقه می‌رسد.

شرکت کاغذسازی راشا کاسپین ایرانیان در در شهرک صنعتی شماره یک زنجان (علی آباد) قرار دارد و تولیدکننده انواع کاغذ و مقواست.

این کارخانه با هدف تولید تولید انواع کاغذ بسته بندی توسط بخش خصوصی و با همکاری شرکت‌های چینی و اروپایی با ظرفیت اشتغال ۲۵۰ نفر ایجاد شد. این کارخانه سال ۹۵ توسط معاون پارلمانی روحانی افتتاح شد.

انتشار خبر مرگ دلخراش این کارگر قهرمان ووشوی استان زنجان به علت تشابه اسمی او با حواشی نیز همراه بود.

برخی خبرگزاری‌ها از مرگ محمدرضا جعفری خبر دادند که او نیز ووشو کار است و سابقا سرمربی تیم ملی ووشوی ایران بوده است.

محمدرضا جعفری، نفر سمت چپ، مربی سابق تیم ملی ووشوی ایران خبر داده که زنده است

محمدرضا جعفری در مصاحبه‌ای خبر مرگ خود را تکذیب کرد و افزود این نحوه خبررسانی خانواده و اطرافیانش را نگران کرده و باعث وخامت حال مادرش شده است.

او به خبرگزاری تسنیم گفته است: «محمد جعفری یکی از قهرمانان ووشو استان زنجان است که متاسفانه به دلیل سانحه در محل کار جانش را از دست داده است و هیچ نسبتی نیز با من (محمدرضا جعفری، سرمربی سابق تیم ملی) ندارد. این خبر به گوش مادر من نیز رسیده بود و باعث وخامت حال جسمی و روحی او شده بود.»

خبرگزاری مهر به نقل از رامین موحدنیا، رییس هیات ووشوی استان زنجان نوشته است محمد جعفری که در سال ۲۰۰۵ در رقابت‌های جهانی ووشو در ایتالیا مدال طلا کسب کرده بود قرار بود در قالب تیم ملی در مسابقات دیگری شرکت کند.

بنا بود مراسم خاکسپاری محمد جعفری روز سه‌شنبه ۱۱ مهر در زنجان برگزار شود.

خبرهای کارگری زمانه را دنبال کنید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • جامعه زمانه

    با سپاس و عذرخواهی از شما و دیگر مخاطبان، نکته مورد نظرتان اصلاح شد. گروه جامعه زمانه

  • احمد

    در عکس سه نفره که جهت رفع سوئ تفاهم از طرف زمانه قرار دادده شده نفر وسط محمد رضا جعفری نیست. بلکه نفر سمت چب محمدرضاجعفری متولد کاشان واز مفاخر ورزش ایران است. نام اوران این ورزشها اکثرا با ناسباسی از طرف مسولین بی مسولیت ایران روبرو هستند زیرا رشته ورزشی انان بولساز نیست.تعداد این استعدادها انگشت شمار است و باید در شرایط بهتری زندگی کنند.