ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ديدار دبيرکل اتحاديه عرب با بشار اسد

<p>نبيل العربی، دبير کل اتحاديه عرب برای بررسی مسائل سوريه وارد دمشق پايتخت اين کشور شد و با بشار اسد، رئيس&zwnj;جمهوری سوريه ديدار و گفت&zwnj;وگو کرد.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش العربيه، نبيل العربی که روز شنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۱ (۱۸ شهريور ۱۳۹۰) با اسد گفت&zwnj;وگو کرد، قرار است طرح اتحاديه عرب را برای خروج از &laquo;بحران&raquo; سوريه مطرح کند.<br /> اتحاديه عرب چندی پيش خواهان &laquo;توقف خونريزی&zwnj;ها و انجام اصلاحات&raquo; در سوريه شده بود اما دولت سوريه اين بيانيه اتحاديه عرب را &laquo;دخالت در امور داخلی خود&raquo; ناميده بود و آن را رد کرده بود.<br /> از جزييات مذاکرات اسد و العربی هنوز خبر بيشتری منتشر نشده است.</p> <blockquote> <p>نبيل العربی قرار است در مذاکره با بشار اسد، طرح اتحاديه عرب را برای خروج از &laquo;بحران&raquo; سوريه مطرح کند</p> </blockquote> <p>العربيه همچنين گزارش داده رياض اسعد فرمانده &laquo;ارتش آزاد سوريه&raquo; اعلام کرده افسران مخالف دولت بشار اسد برای &laquo;دفاع از مردم بی&zwnj;گناه و توقف خونريزی و سرکوب&raquo; در اين کشور چند گردان تشکيل داده&zwnj;اند.<br /> به گفته وی بشار اسد به سرنوشتی مشابه قذافی دچار خواهد شد. معمر قذافی، رهبر فراری ليبی پس از سقوط طرابلس، پايتخت اين کشور ناپديد شده است.<br /> سرهنگ رياض اسعد که از فرماندهان پيشين نيروی هوايی سوريه بوده، ژوئيه گذشته در اعتراض به سرکوب مردم از ارتش جدا شد و به &laquo;ارتش آزاد سوريه&raquo;&quot; پيوست.<br /> ارتش آزاد سوريه پس از گسترش سرکوب&zwnj;ها توسط حسين هرموش ديگر افسر مخالف دولت اسد تشکيل شده است.<br /> اعتراضات مخالفان بشار اسد در سوريه از اسفند ۱۳۸۹ آغاز شده است. مخالفان خواهان کناره&zwnj;گيری وی از قدرت هستند.<br /> اما دولت سوريه اعتراضات مخالفان را به &laquo;خرابکاران مسلح و تروريست&zwnj;ها&raquo; نسبت می&zwnj;دهد. ديميتری مدودف، رئيس&zwnj;جمهور روسيه نيز روز جمعه ۹ سپتامبر گفت شماری از معترضان در سوريه &laquo;تندروها و تروريست&zwnj;ها&raquo; هستند.<br /> به گفته مدودف &laquo;لزوماً مخالفان دولت بشار اسد، طرفدار دموکراسی اروپايی نيستند.&raquo;<br /> بنا به آمار سازمان ملل سرکوب مخالفان حکومت از آغاز جنبش اعتراضی در سوريه، از اسفندماه سال گذشته تاکنون ۲۲۰۰ نفر کشته داشته است.</p>

نبيل العربی، دبير کل اتحاديه عرب برای بررسی مسائل سوريه وارد دمشق پايتخت اين کشور شد و با بشار اسد، رئيس‌جمهوری سوريه ديدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش العربيه، نبيل العربی که روز شنبه ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۱ (۱۸ شهريور ۱۳۹۰) با اسد گفت‌وگو کرد، قرار است طرح اتحاديه عرب را برای خروج از «بحران» سوريه مطرح کند.
اتحاديه عرب چندی پيش خواهان «توقف خونريزی‌ها و انجام اصلاحات» در سوريه شده بود اما دولت سوريه اين بيانيه اتحاديه عرب را «دخالت در امور داخلی خود» ناميده بود و آن را رد کرده بود.
از جزييات مذاکرات اسد و العربی هنوز خبر بيشتری منتشر نشده است.

نبيل العربی قرار است در مذاکره با بشار اسد، طرح اتحاديه عرب را برای خروج از «بحران» سوريه مطرح کند

العربيه همچنين گزارش داده رياض اسعد فرمانده «ارتش آزاد سوريه» اعلام کرده افسران مخالف دولت بشار اسد برای «دفاع از مردم بی‌گناه و توقف خونريزی و سرکوب» در اين کشور چند گردان تشکيل داده‌اند.
به گفته وی بشار اسد به سرنوشتی مشابه قذافی دچار خواهد شد. معمر قذافی، رهبر فراری ليبی پس از سقوط طرابلس، پايتخت اين کشور ناپديد شده است.
سرهنگ رياض اسعد که از فرماندهان پيشين نيروی هوايی سوريه بوده، ژوئيه گذشته در اعتراض به سرکوب مردم از ارتش جدا شد و به «ارتش آزاد سوريه»" پيوست.
ارتش آزاد سوريه پس از گسترش سرکوب‌ها توسط حسين هرموش ديگر افسر مخالف دولت اسد تشکيل شده است.
اعتراضات مخالفان بشار اسد در سوريه از اسفند ۱۳۸۹ آغاز شده است. مخالفان خواهان کناره‌گيری وی از قدرت هستند.
اما دولت سوريه اعتراضات مخالفان را به «خرابکاران مسلح و تروريست‌ها» نسبت می‌دهد. ديميتری مدودف، رئيس‌جمهور روسيه نيز روز جمعه ۹ سپتامبر گفت شماری از معترضان در سوريه «تندروها و تروريست‌ها» هستند.
به گفته مدودف «لزوماً مخالفان دولت بشار اسد، طرفدار دموکراسی اروپايی نيستند.»
بنا به آمار سازمان ملل سرکوب مخالفان حکومت از آغاز جنبش اعتراضی در سوريه، از اسفندماه سال گذشته تاکنون ۲۲۰۰ نفر کشته داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.