ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کیفرخواست احمدی‌نژاد به اتهام فساد مالی صادر شده است

احمد توکلی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ایران و رئیس سازمان دیده‌بان شفافیت ضمن انتقاد از تبعیض در برخورد با فساد از صدور کیفرخواست احمدی‌نژاد خبر داد.

کیفرخواست محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری سابق ایران به دلیل اتهام‌های فساد مالی صادر شده است.

محمود احمدی‌نژاد

احمد توکلی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ایران و رئیس سازمان دیده‌بان شفافیت یکشنبه ۱۶ مهر، ضمن انتقاد از تبعیض در برخورد با فساد به وب‌سایت «خبرآنلاین» این خبر را داد.

توکلی در پاسخ به پرسشی درباره «مشکل تبعیض در برخورد با فساد» گفت: «اگر منظورتان آقای احمدی نژاد است ... به هر حال کیفرخواست برای ایشان صادر شده است، بنابراین  قوه قضائیه کار خود را انجام می دهد. البته به عقیده من بهتر بود همان زمان به موضوع رسیدگی می شد چون این تصور پیش می‌آید که افرادی که در مسند قدرت نشسته اند مصون از قانون هستند.»

فیاض شجاعی، دادستان دیوان محاسبات مردادماه امسال گفته بود که مجموع تخلفات محمود احمدی‌نژاد در دوران ریاست‌جمهوری بیش از هفت هزار میلیارد تومان است و تا کنون هفت حکم قطعی و در حال اجرا برای پنج پرونده نفتی و دو پرونده غیرنفتی علیه احمدی نژاد صادر شده است.

احمدی‌نژاد این اتهام‌ها را رد کرده و مدعی است که اتهام فساد مالی به او با انگیزه سیاسی طرح شده است.

در همین زمینه

    این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

    آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

    .در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

    توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

    نظر بدهید

    در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

    نظرها

    نظری وجود ندارد.