ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«معجزه» علی خامنه‌ای

آخوندی در این ویدیو می‌گوید معجزه رهبر جمهوری اسلامی این است که آخوندهای دیگر درس خواندند اما او آیت‌الله شد.

در شبکه‌های اجتماعی ویدیوی کوتاهی از سخنان یک آخوند درباره معجزه علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران دست به دست می‌شود. آخوندی که در این ویدیو می‌بینید به نقل از یکی از آیت‌الله‌های قم تعریف می‌کند که او که به «ضد انقلاب» بودن معروف بوده، تعریف کرده که علی خامنه‌ای معجزه هم دارد. معجزه او این است که «دیگران درس خواندند، اما او آیت‌الله شد.»


در سال ۱۳۵۸ در قانون اساسی ایران یکی از شرایط رهبری مرجعیت بود اما در سال ۱۳۶۸ به دستور آیت‌الله خمینی این شرط از قانون اساسی برداشته شد و به «اجتهاد مطلق» بسنده کرد.
علی خامنه‌ای درباره آن روزها گفته است:

«آنچه که در خصوص تعیین رهبر واقع شد و بار این مسئولیت، بر دوش بنده کوچک ضعیف حقیر گذاشته شد برای خود من حتی یک لحظه و یک آن از آنات گذشته زندگی، متوقع و منتظر نبود.»

معجزه علی خامنه‌ای که در محافل آخوندی آن زمان مطرح بوده، به این غافلگیری اشاره دارد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پیروز

    مخلوق نشانه ای ز الله شدند در لفظ عرب آیت الله شدند این حکم زبان است نه تقصیر امیر خوک و خر و خرس آیت الله شدند. برای پرورش توان تشخیص انسان از بدیها و خوبیها ، از درستی و نادرستیها ، فریبکارانی بنام آخوند و کشیش و خاخام که تمام آیت الله هستند چون سایر خلاف کاران در جوامعع وجود دارند.