ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

کشته شدن ۴۰نفر در ناآرامی‌های یمن

<p>در درگیری&zwnj;های امروز، ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۱ در صنعا، پایتخت یمن، دست کم ۴۰نفر از معترضان و نیروهای نظامی کشته شدند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش خبرگزاری رویترز، ناآرامی&zwnj;های جدید در صنعا در پی بازگشت علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری این کشور از عربستان سعودی آغاز شده است. <br /> &nbsp;</p> <p>علی&zwnj;عبدالله صالح، رئیس جمهوری یمن روز شنبه، ۱۴خرداد ماه برای آنچه &laquo;درمان صدمات ناشی از انفجار در کاخ ریاست جمهوری&raquo; اعلام شده، یمن را به مقصد عربستان سعودی ترک کرده بود. <br /> &nbsp;</p> <p>علاوه بر غیرنظامیان کشته شده در درگیری&zwnj;های امروز یمن، شماری از سربازان وابسته به تیپ یک زرهی علی محسن الاحمر ژنرال مخالف دولت یمن نیز در میان جان&zwnj;باختگان هستند.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p>&nbsp;بر اساس گزارش&zwnj;های رسیده از یمن از یکشنبه هفته گذشته تا کنون دست کم ۱۳۲ نفر از معترضان جان خود را از دست داده&zwnj;اند<br /> &nbsp;</p> </blockquote> <p>حمله نیروهای دولتی یمن به معترضان، نیمه شب جمعه ساعاتی پس از بازگشت علی عبدالله صالح آغاز شده است. در جریان این حمله نیروهای دولتیبه سوی معترضان تجمع&zwnj;کننده در میدان &laquo;تغییر&raquo; شهر صنعا تیراندازی کرده&zwnj;اند. <br /> &nbsp;</p> <p>بر اساس گزارش&zwnj;های رسیده از یمن از یکشنبه هفته گذشته تا کنون دست کم ۱۳۲ نفر از معترضان جان خود را از دست داده&zwnj;اند. <br /> &nbsp;</p> <p>در جریان درگیری روزهای ۱۹ و ۲۰ سپتامبر جاری نیز دست کم ۵۰ نفر از معترضان در یمن کشته شدند. <br /> مخالفان رئیس جمهوری یمن از فوریه ۲۰۱۱ با برپایی تظاهرات خواهان برکناری صالح از قدرت هستند.</p> <p><br /> علی عبدالله صالح ۳۴ سال است که در یمن حکومت می&zwnj;کند و با وجود توافق&zwnj;های صورت گرفته برای کناره&zwnj;گیری از قدرت همچنان به حکومت خود ادامه می&zwnj;دهد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>در همین زمینه:</p> <h2 class="art-postheader">شمار کشته&zwnj;شدگان اعتراضات يمن به ۵۰ نفر افزايش يافت</h2>

در درگیری‌های امروز، ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۱ در صنعا، پایتخت یمن، دست کم ۴۰نفر از معترضان و نیروهای نظامی کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، ناآرامی‌های جدید در صنعا در پی بازگشت علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری این کشور از عربستان سعودی آغاز شده است.
 

علی‌عبدالله صالح، رئیس جمهوری یمن روز شنبه، ۱۴خرداد ماه برای آنچه «درمان صدمات ناشی از انفجار در کاخ ریاست جمهوری» اعلام شده، یمن را به مقصد عربستان سعودی ترک کرده بود.
 

علاوه بر غیرنظامیان کشته شده در درگیری‌های امروز یمن، شماری از سربازان وابسته به تیپ یک زرهی علی محسن الاحمر ژنرال مخالف دولت یمن نیز در میان جان‌باختگان هستند.

حمله نیروهای دولتی یمن به معترضان، نیمه شب جمعه ساعاتی پس از بازگشت علی عبدالله صالح آغاز شده است. در جریان این حمله نیروهای دولتیبه سوی معترضان تجمع‌کننده در میدان «تغییر» شهر صنعا تیراندازی کرده‌اند.
 

بر اساس گزارش‌های رسیده از یمن از یکشنبه هفته گذشته تا کنون دست کم ۱۳۲ نفر از معترضان جان خود را از دست داده‌اند.
 

در جریان درگیری روزهای ۱۹ و ۲۰ سپتامبر جاری نیز دست کم ۵۰ نفر از معترضان در یمن کشته شدند.
مخالفان رئیس جمهوری یمن از فوریه ۲۰۱۱ با برپایی تظاهرات خواهان برکناری صالح از قدرت هستند.

علی عبدالله صالح ۳۴ سال است که در یمن حکومت می‌کند و با وجود توافق‌های صورت گرفته برای کناره‌گیری از قدرت همچنان به حکومت خود ادامه می‌دهد.

در همین زمینه:

شمار کشته‌شدگان اعتراضات يمن به ۵۰ نفر افزايش يافت

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.