ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

فرمانده سپاه: برد موشک‌های ایران افزایش نمی‌یابد

واکنش سردار محمد علی جعفری به مصوبه کنگره آمریکا. اگر ایران آزمایش موشکی انجام دهد، آمریکا بلافاصله اشخاص و شرکت‌های مرتبط با سپاه را تحریم می‌کند.

فرمانده سپاه پاسداران می‌گوید احتمال رویارویی نظامی ایران و آمریکا وجود ندارد. محمد علی جعفری اعلام کرده است که سپاه قصد ندارد برد موشک‌هایش را افزایش دهد، زیرا «اکثر منافع و نیروهای آمریکایی در شعاع همین برد موشکی قرار دارند.»

سردار محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران

چهار روز پیش مجلس نمایندگان آمریکا طرحی را با اکثریت قاطع آرا به تصویب رساند که به موجب آن دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا موظف است اشخاص و شرکت‌ها و نهادهایی را که با برنامه موشکی ایران همکاری می‌کنند تحت تحریم اقتصادی قرار دهد.

بر اساس طرحی که در کنگره آمریکا به تصویب رسید، چنانچه ایران آزمایش موشکی انجام دهد، رئیس جمهور آمریکا موظف است در طی ۳۰ روز، به کمیسیون‌های مجلس نمایندگان آمریکا گزارش دهد که آیا آزمایش موشکی ایران قطع‌نامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل در سال ۲۰۱۵ را نقض کرده است. اگر رئیس جمهور آمریکا به این نتیجه برسد، موظف است فهرستی از اشخاص، شرکت‌ها و نهادهایی که آن آزمایش موشکی را انجام دادند تهیه و مشخص کند که آیا آن‌ها پیش از این در فهرست تحریم‌ها قرار داشته‌اند یا خیر. اگر در فهرست تحریم‌ها نبوده‌اند، رئیس جمهور آمریکا می‌بایست در برابر کنگره نسبت به این کوتاهی پاسخگو باشد.

به گزارش خبرگزاری‌های داخلی سردار محمد علی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران اکنون بعد از تصویب طرح تحریم برنامه موشکی ایران در سخنانی که سه‌شنبه ۹ اکتبر در همایشی در تهران ایراد کرد، درباره احتمال رویارویی آمریکا و ایران گفته است:

«بی‌تردید درگرفتن هیچ جنگی بین ایران و آمریکا محتمل نیست، چرا که آنان به شدت از عواقب این جنگ در هراس‌اند و به یقین می‌دانند در صورت آغاز چنین جنگی بازنده اصلی خواهند بود.»

سردار پاسدار جعفری همچنین اعلام کرده که برد موشک‌های ایران افزایش پیدا نمی‌کند. بنابر این انتظار نمی‌رود که رزمایش موشکی تازه‌ای در راه باشد:

«افزایش برد موشک‌های جمهوری اسلامی غیر ضروری‌ست. برد موشک‌هایمان ۲ هزار کیلومتر است که البته قابل افزایش است، اما این توان و برد موشکی را برای جمهوری اسلامی کافی می‌دانیم چون اکثر منافع و نیروهای آمریکایی در شعاع همین برد موشکی قرار دارند.»

فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به تحریم برنامه موشکی ایران در کنگره آمریکا گفت آمریکا به بهانه تحریم سپاه و بنیه دفاعی و موشکی ایران، عملاً «اقتصاد ایران را هدف‌گیری» کرده است.

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده همزمان با سخنرانی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا درباره تغییر استراتژی آمریکا در قبال ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سپاه پاسداران در فهرست دستور اجرایی مقابله با تروریسم جهانی (دستور اجرایی ۱۳۲۲۴) قرار گرفته است.

بر اساس دستور اجرایی ۱۳۲۲۴ بانک‌ها و شرکت‌هایی که با سپاه پاسداران معامله کنند، شامل تحریم‌های آمریکا می‌شوند.

سردار پاسدار جعفری خاطرنشان کرد که تحریم سپاه نه تنها بنیه نظامی ایران را تضعیف نمی‌کند، بلکه سپاه را مصمم می‌کند دقت موشک‌هایش را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سزاوار

    تئوکراسی نظام ولایی و امثالهم در تضاد به سکولاریسته است. به بیند اگرد رموادر معدود کشورهای در غرب یا شرق سکولار مجازت اعدام است، مبنانی عقلانی و اخلاقی هرچند نادرست است) وجود دارد، ولی در تئوکراسی، اصلا عقل و اخلاق مبنایی ندارد، ممکن است توجیهات عوام فریب بترشانند ولی اصلا ملاک عقل و اخلاق نیست، انها میکشند چون فکر میکنند یک اللهی وجود دارد که گفته! فرق تئکراسی با سکولاریسم اینست. حال دولتهای کشورهای منفعت طلب رقیب با رغب، نمیدانم کی دوزاری شان می افتد که دینیا سکولار به یک هیولایی به نام اسلام گراها طرف است که اساس، عقل و اخلاق سکولار برایش پشیزی ندارد. متاسفانه چینی ها اقتصادپرست یا روسیه های مافیای زده، چون می بینند این نظام ولای در ظاهر نوکری یا شراکت میکند و نقش کارت بازی برای انها دارد، و از بیت المال ملت ایران پول رشوه باج میدهد و بخوبی فساد مالی عمال نظام ولایی می بینند گمان میکنند اینها مثل خودشان (چینی و روسی و کره شمالی..) هستند. زهی خیال باطل. اینها هر چه فساد یا جنایت میکنند مبنایش تئوکراسی است. تئوکراسی اینها به شدت ضد عقلانی و ضد اخلاقی است و هیچ مبنایی سکولاریته ندارد و دیر یا زود خود چینی ها روسیه ای ها و بقیه میراث داران کمونیست الحادی طمعم زهر تئوکراسی خواهند چیست. وقتی تروریسم اسلامی روسیه و چین از هم پاشند ، این چه روزی که گفتم بخاطر بیارند امثال چیین ها و روسیه ها و بقیه سکولارهای شرق و غرب عالم. بدانید با هیولای ضد بشری ضد سکولاریسم طرف هستند.

  • سزاوار

    در فهرست تعدادی زیاید از سازمان های تامین مالی و لستیکی تررویسم سپاه و اطلاعات نظام ولایی نیامده مانند قرار گاه خاتم و بسیرای بانک ها و موسسات خیریه و از آستان قدس ها و کمیته امداد تا ستاد اجرایی امام و شبه دولتی ها اکنون 65% اقتصاد ایران در کنترل داشته در حال غار بیت المال ملت ایران هستند، و ااس اگر امریکا بخواهد ریشه تامین مالی تررویسم جاعش نظام ولایی ایران بیگرد اساس چیزی نمی ماند تحریم کند. اینها اژدهای هزار سر هستند. امریکا و غرب و همه کشورهای سکولار که میخواهند تمدن سکولار باقی بماند حتی چین و روسیه بایست بدانند تنها بخش خصصوی و مردمی مستقل با شناسنامه ممکن است همکار تررویستهای جاعشی بانشد و بقیه ممکن است بخشی از امپراتور ی مالی تامین تروریسم جاعش باشند.

  • جمشید ارجمند

    با سلام چرا اسم فامیل رامین رو ننوشته! این بابا پزشک وظیفه بود. اسمش که به خاطر قتلش تو ایران منفجر شد پوراندرجانی بود. طفلکی دوست خانوادگی یکی از دوستان من بود. این او بود که فهمیده بود تا چه اندازه به زنان و مردان تجاوز شده بود. ***، .

  • منصوریان

    دوستان رادیو زمانه یا این بابا مشهودی خودش سانسور کرده یا شماها. همه ی عالم میدونن که به محسن روح الامینی در کهریزک *** رامین پوراندرجانی تبریزی ***از شدت اندوه می خواسته با شخص رهبر دیدار کند و موضوع را بگوید و ایرا نیز همه میدانند که سپاه پاسداران و بسیج رامین پوراندر جانی تبریزی را به قتل می رسانند تا چیزی نگوید که چه دیده است. من به این آقای مشهودی و یا اگر از طرف رادیو زمانه سالنسور شده باشد که دوستان نگفتن و فراموش کردن و یا کمک به فراموشی این موضوع سزاوار نیست. ما کشته های فراوانی داده ایم. باید دست کم اندکی بر زخم بازماندگان آنها و خصوصا مادر محسن و رامین پوفآبی بزنیم. از توجه تان سپاسگزارم

  • مشهودی از تهران

    این رهبری در مورد همه چیز و همه دانش و همه فن صاحب نظر است! ایکاش رهبری در مورد طول و عرض خط فقر و فحشا و اعتیاد و دزدی و غارت هم نظر میداد و ناامنی هم نظر میداد. این سخنان محمدعلی جعفری در واقع روکمکنی روحانی ست چرا که روحانی با دزدی های و همکاری برادرش حسین فریدون با آن دزد سر گردنه ابربدهکار و صاحب کاخ فرمانیه رسول دانیالزاده و حسابهای انگلیسش نمیتواند حتا نفس بکشد. روحانی که آنهمه نعره دروغین سر داد تا رییس تحت فرمان رهبر حکومت اسلامی شود حال باید ذلیلانه کرنش کند. چرا که نفسش را می برند. غارتگران در همه جا کمین کرده اند و آدمکشان حرفه ای ازآنها حمایت و حفاظت می کنند. علی خامنه‌ای طی حکمی با تشکر از زحمات ناطق‌ نوری، حسین فدایی را مسوول دفتر بازرسی خود کرد. اما ایشون به گواهی پدر من که از نزدیکان عبد الحسین روح الامینی ست از شکنجه گران و هم شاهدان تجاوز جنسی در کهریزک است. برادران پاسدار و حزب الله لبنان در آنجا کارهای اسلامی و شیعی انجام دادند. یکی از آن کارها تجاوز *** رامین تقاضا می کند تا رهبر را ببیند و نامه ای نیز آماده می کند تا در حضور او بخواند. اما با دسیسه ی همین حسین فدایی و همین محمدعلی جعفری و ۲ نفر دیگر نامه را از او می گیرند تا بخوانند و او را راهنمایی کنند اما وقتی به محتوای نامه پی می برند رامین را نیز می کشند. البته آنها وانمود می کنند که عبدالحسین روح الامینی به رهبر گفته فرزندم فدای تو! اما این دروغ را مادر محسن افشا کرده است. بنده نویسنده و نظر نویس نیستم اما نوشتم تا بماند. شاید وجدانم آرام گیرد. اما خواهش من از دو پاسدار وظیفه است که تا دیر نشده آنچه را برای پدر من و در حضور من گفتند را خودشان افشأ نمایند. ممنونم

  • خسرو

    برجام موشکی و بازرسی بی قید و شرط از تاسیسات نظامی در قبال عدم حمایت آمریکا و اسراییل و انگلستان و فرانسه از استقلال کوردستان و فروختن کوردها به فاشیزم شیعی ... واقعا چه خوش گفت مسعود بارزانی که جز کوهستان هیچ کس پشت کوردها نایستاد...