ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

رهبر جمهوری اسلامی به نوجوانان ایرانی: دشمنی با آمریکا را فراموش نکنید

علی خامنه‌ای به مناسبت روز دانشجو با گروهی از نوجوانان ایرانی دیدار کرد. او در ضرورت دشمنی با آمریکا گفت کوتاه آمدن در برابر آمریکایی‌ها آن‌ها را گستاخ می‌کند.

رهبر جمهوی اسلامی در سخنانی که در جمع گروهی از دانش‌آموزان ایرانی به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش‌‌آموز ایراد کرد، از نوجوانان ایرانی خواست که دشمنی با آمریکا را فراموش نکنند.

علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی

علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی در بخشی از سخنانش درباره ضرورت دشمنی با آمریکا گفت:

«آمریکا به ‌معنای واقعی کلمه، دشمن خبیث و اصلی است و این حقیقت نه از سر تعصب و نگاه بدبینانه بلکه ناشی از تجربه، فهم درست مسائل و دیدن واقعیات میدان است. الان هم [آمریکا] برای خراب کردن نتیجه مذاکرات هسته‌ای یعنی برجام نهایت خباثت را به‌عمل می‌آورد. کوتاه آمدن در مقابل امریکایی‌ها، آنها را جَری و گستاخ می‌کند بنابراین تنها راه، مقابله و ایستادگی است.»

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در سخنانی که ۱۳ اکتبر درباره تغییر استراتژی آمریکا در قبال ایران ایراد کرد، ارزیابی توافق هسته‌ای ایران با قدرت‌های جهانی را به کنگره آمریکا سپرد و به مجلس نمایندگان آمریکا ۶۰ روز فرصت داد که درباره اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران در پیش از برجام تصمیم بگیرد.

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در واکنش به سخنان ۱۳ اکتبر رئیس جمهور آمریکا گفته بود:

«تا طرف مقابل برجام را پاره نکند ما آن را پاره نمی‌کنیم اما اگر او برجام را پاره کرد ما آن را ریزریز می‌کنیم.»

این موضع واکنشی را پیشتر حسن روحانی و دیگر مقامات همفکر او و نیز گروهی از اصول‌گرایان اعلام کرده بودند. بر اساس آن جمهوری اسلامی برجام را همچنان معتبر می‌داند و نمی‌خواهد در خروج از این پیمان پیشقدم شود. برخی از نزدیکان رهبر جمهوری اسلامی از جمله سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران تهدید کرده‌اند که با خروج آمریکا از برجام، ایران هم توافق هسته‌ای را نقض می‌‌کند.

مجتبی ذوالنوری رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس روز گذشته اعلام کرد که در صورت اجرا نکردن تعهدات آمریکا در برجام و اضافه کردن تحریم‌های جدید، مجلس آمادگی دارد که  خروج از NPT را در دستور کار قرار دهد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز گذشته در دیدار و گفت‌وگو با علی خامنه‌ای اعلام کرد که روسیه با تغییر یک‌جانبه برجام مخالف است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • سروش

    جناب خامنه ای خبیث و دشمن اصلی ایران در وحله اول دین و مذهب جهنمی شماست و در وحله دوم خود شما و هم لباسان بیشرم شمایند. البته دولتها و سیاستمداران غرب، شرق و حتی چین کمونیست در مواقعی که سود و منفعت مادی و غیر مادی آنان ایجاب کند میتوانند دشمنان سهمگینی باشند و لی حداقل در مقابل جانیان و دشمنان قسم خورده داخلی چون شما بسی شرافت دارند. آنان در مرحله اول بدنبال منافع کارتلهای بزرگ و در مرحله بعد به دنبال منافع ملی هستند ولی شما با ابزار دین و مذهب فقط وفقط به دنبال منافع شخصی خود هستید. افسوس که خائن تر از شما در مملکت از تو و هم لباسانت دفاع میکنند سپاهیان دزد و آدمکش، بسیجیان ابله و حزب الهیان منگ ، که اگر اینان نبودنند همه میدیدنند شما تا چه حد بزدل و ترسو هستید و کاخ تزویر و دروغ تان بسادگی فرو میریخت. افسوس .

  • سرهنگیان ۲۳ ساله

    *** بالا غیرتا شما این ویدیو را ببیتید و بعد نمره ی خباثت بدهید. البته این ویدیو قطره ای از خباثت آقا ست از آن اقیانوس خباثتشان. بنده یک بار دیگر هم گفتم که ادبیاتم در حد آقا نیست امکا چون بنده در این زمینه شاگردی می کنم مجبورم از این سخنان گههربار ایشون استفاده ی بهینه بکتم. شما قضاوت کنید. بنده یکی از آن جوانهای موذردپ توجه آقا هستم. این امام علی دوران ما.

  • خسرو

    دوستی با تزار روس هم فراموش نشه!