ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

«۶۲۴ میلیون دلار از درآمدهای نفتی ایران در حوادث نفتی از دست رفته است»

در مدت هشت سال، صنعت نفت ایران بر اثر حوادث نفتی میلیون‌ها دلار خسارت دیده است.

در مدت هشت سال، صنعت نفت ایران بر اثر حوادث نفتی میلیون‌ها دلار خسارت دیده است.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران بین سال‌های ۸۴ تا ۹۲ حوادث نفتی در ایران در مجموع ۶۲۴ میلیون دلار خسارت به کشور وارد کردند.

بنا به این گزارش، بر اساس آمار سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) در همین بازه زمانی، کل درآمد نفتی ایران در مجموع ۵۷۸ میلیارد دلار بوده است.

همچنین از ابتدای دولت یازدهم حسن روحانی تا ابتدای سال جاری در مجموع ۶۱ حادثه در صنعت نفت رخ داده است؛ دو حادثه سقوط هلیکوپتر و ۵۹ حادثه دیگر.

هنوز میزان خسارات وارد شده در حوادث پنج سال اخیر اعلام نشده اما گفته می‌شود که در حادثه آبان‌ماه نشت نفت در چاه شماره ۱۴۷ رگ‌سفید، روزانه بین هشت تا ۱۰ هزار بشکه نفت می‌سوزد و از بین می‌رود.

این حادثه تاکنون منجر به جان باختن دو نفر از کارکنان دستگاه حفاری شده است و وزیر نفت می‌گوید حفر دو چاه دیگر و مهار آتش این چاه ممکن است بیش از یک ماه دیگر طول بکشد.

آتش‌سوزی رگ سفید دو روز پس از آتش‌سوزی و انفجار در پالایشگاه نفت تهران روی داد. در آن آتش‌سوزی ۷ کارگر جان خود خود را از دست دادند و چند کارگر نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.