ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

استقبال سخنگوی سپاه پاسداران از نزدیکی دولت به سپاه: القای اختلاف کار رسانه‌هاست

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران درباره نزدیکی دولت به سپاه و همکاری سپاه با دولت گفت در ‌هنگام نزدیک شدن دشمن توانمان را برای مقابله با آن به‌کار می‌بریم.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران درباره نزدیکی دولت به سپاه و همکاری سپاه با دولت گفت در ‌هنگام نزدیک شدن دشمن توانمان را برای مقابله با آن به‌کار می‌بریم.

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران

به گزارش سایت جماران، رمضان شریف دوشنبه ۱۵ آبان در این‌باره گفت: «سپاه نه در این مقطع بلکه همیشه با دولت‌ها همکاری داشته است؛ این رسانه‌ها هستند که گاهی اختلاف سپاه و دولت را القاء می‌کنند. در حال حاضر نیز قطعاً با دولت همکاری خواهیم داشت.»

او افزود: «معمولاً فرهنگ ما ایرانی‌ها به گونه‌ای است که وقتی احساس کنیم دشمنی درحال نزدیک شدن به ما و تهدید امنیت ملی مان است، به صورت طبیعی بخشی از برداشت‌های متفاوتمان را کنار می‌گذاریم و سعی می‌کنیم همه پتانسیلمان را را برای مقابله با دشمن به کار ببریم.»

وزارت خزانه‌داری آمریکا هفته گذشته با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌ها علیه سپاه پاسداران را گسترش داده و نام فرمانده سپاه پاسداران و دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا و چندین شرکت وابسته به سپاه پاسداران در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفته است.

تحریم‌های تازه علیه سپاه در چارچوب مصوبه‌ای تصویب شد که هفته پیش از آن مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت قاطع آرا با آن موافقت کرد. به موجب این طرح دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا موظف است اشخاص و شرکت‌ها و نهادهایی را که با برنامه موشکی ایران همکاری می‌کنند تحت تحریم اقتصادی قرار دهد.

در پی اعلام تحریم‌های تازه علیه سپاه پاسداران، مقام‌های دولتی ایران، از جمله، حسن روحانی، رئیس جمهوری و محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران و همچنین چند تن از چهره‌های اصلاح‌طلب از جمله محمد خاتمی، رئیس جمهوری پیشین ایران، از سپاه پاسداران حمایت کردند.

حسن روحانی که پیش از این از سپاه پاسداران به عنوان «دولت تفنگ به دست» انتقاد کرده بود، قبل از اعلام تحریم‌های آمریکا علیه سپاه این ارگان نظامی را «محبوب مردم» ایران، عراق، سوریه، لبنان و کردهای عراق عنوان کرد و گفت که «هیچ اختلافی بین جناح‌های ما برای مقابله با توطئه دشمنان» وجود ندارد.

سردار رمضان شریف نیز با بیان این‌که «سپاه پاسداران مانند همیشه قطعاً با دولت همکاری خواهد داشت» گفت «مشورت‌های سپاه» به کشورهای منطقه از آسیب بیشتر به کشورهای منطقه جلوگیری کرده و آن‌ها هم از عملکرد سپاه «راضی» هستند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.