ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

درپی وقوع زلزله، پالایشگاه ایلام تعطیل شد

پالایشگاه ایلام بخاطر مسائل امنیتی و به منظور جلوگیری از بروز خطرات احتمالی تعطیل شده است. از آسیب احتمالی کارگران و واحدهای تولیدی منطقه سرپل‌ذهاب هنوز اطلاعی در دست نیست.

در پی وقوع زلزله شب گذشته در غرب کشور امروز پالایشگاه ایلام بخاطر مسائل امنیتی و به منظور جلوگیری از بروز خطرات احتمالی تعطیل شده است. مدیرکل اداره کار کرمانشاه گفته است از واحدهای کارگری که احتمالا در جریان زلزله صدمه دیده‌‌اند، هنوز اطلاعی در دست نیست.

عکس زینتی است

حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت گاز ایران گفت به این پالایشگاه خسارتی وارد نشد اما این پالایشگاه به دلایل ایمنی فعلا غیر فعال است. خبرگزاری کار ایران(ایلنا) نوشت کارگران پالایشگاه ایلام امروز پس از مواجه شدن با تعطیلی پالایشگاه به خانه بازگشته‌اند. کارگران گفته‌اند احتمال دارد فردا به سر کار بازگردند.   

ایلنا همچنین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه نوشت احتمال دارد در منطقه سرپل‌ذهاب به کارگران و واحدهای تولیدی آسیب وارد شده باشد اما هنوز گزارشی در این باره در دست نیست.

زلزله یکشنبه شب در غرب کشور تا کنون به مرگ بیش از ۳۰۰ تن و زخمی شدن چند هزار نفر منجر شده و ویرانی در شهرها و روستاها را درپی داشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    فلاحت‌پیشه عضو مجلس: مردم با دست‌های خالی جنازه‌ها بیرون می‌کشند. ب وی گفت:‌ آمار کشته‌ها و مجروحان بیشتر از این خواهد شد از روستا ها با ما تماس می‌گیرند و می‌گویند که هیج امکاناتی در اختیارشان نیست و خودشان با دستهای خالی جنازه‌ها را از زیر آوار در می‌آورند. وی افزود: از روستای ده حاجی شهرستان دالاهو ۱۰کشته از زیر آوارها در آورده‌اند و کسی نیست که به آنها امدادرسانی کند. اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران گفته است فعلاً احتیاجی به کمک‌های خارجی احساس نشده!!! اما در صورت نیاز ایران این کمک‌ها را دریافت می‌کند.!!! بعدا میگیرند تا بفرستند یمن و سوریه و .......