ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دولت ۲۸۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان اختصاص داد

هیأت دولت تصویب کرد که تا پایان آبان سال جاری در مجموع ۶۵۹ میلیارد تومان تسهیلات به زلزله‌زدگان غرب ایران پرداخت شود. بخشی از این کمک‌ها بلاعوض است.

هیأت دولت تصویب کرد که تا پایان آبان سال جاری در مجموع ۶۵۹ میلیارد تومان تسهیلات به زلزله‌زدگان غرب ایران پرداخت شود. بخشی از این کمک‌ها بلاعوض است.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت

به گزارش رسانه‌های داخلی، محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه روز چهارشنبه ۲۴ آبان هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت:

«هیأت دولت ۶۵۹ میلیارد تومان برای تسهیلات و ۲۸۱ میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان کرمانشاه را تصویب کرده. به خانواده‌هایی که نیاز به احداث و بازسازی خانه دارند، در روستاها ۲۵ میلیون و شهرها ۳۵ میلیون تومان وام تعلق می‌گیرد.»

— خبرگزاری فارس (@FarsNews_Agency) 15. November 2017


علاوه بر این دولت ۵ میلیون تومان به روستاییان و ۶ میلیون تومان هم به شهرنشینان زلزله‌زده کمک بلاعوض پرداخت می‌کنند. خانواده‌هایی هم که نیاز به مرمت خانه‌شان دارند، ۱۲ میلیون تومان وام و ۲ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت می‌کنند.

بانک مرکزی هم با صدور بخشنامه‌ای مقرر کرده که زلزله‌زدگانی که برای خرید لوارم خانه به کمک دولت نیاز دارند می‌توانند از طریق قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومان وام دریافت کنند.
بانک مرکزی پرداخت ۶۵۹ میلیارد تومان از کمک‌های دولتی به زلزله‌زدگان را به عهده گرفته و سازمان برنامه و بودجه ۲۸۱ میلیارد تومان را. سخنگوی دولت قول داده که این مبالغ تا قبل از پایان آبان سال جاری به زلزله‌زدگان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Farid

    شهروندان ازگله می‌گویند: «بچه‌ها را تا صبح بغل کردیم تا از سرما یخ نزنند». کو. کی اومده کمک ؟!