ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

بازداشت خبرنگاران ایسنا در شیراز

<p>گزارش&zwnj;های رسیده از ایران حاکی از بازداشت چهار روزنامه&zwnj;نگار در شهر شیراز است.</p> <!--break--> <p><br /> بنا به گزارش&zwnj;های رسیده به زمانه، فرزاد صدری، سردبیر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در منطقه فارس، هخامنش یونسی، عکاس ایسنا و سعید نظری و علی نظام&zwnj;الملکی دو خبرنگار ایسنا در فارس از جمله بازداشت&zwnj;شدگان هستند.</p> <p><br /> این افراد هفته گذشته در روزهای نهم و سیزدهم مهرماه بازداشت شده&zwnj;اند اما به دلیل &laquo;فشارهای امنیتی و تهدید خانواده&zwnj;ها&raquo; تا کنون خبر بازداشت آن&zwnj;ها اعلام نشده بود.</p> <p>&nbsp;</p> <p>به گزارش سایت جنبش راه سبز (جرس)، هم&zwnj;زمان با این چهار خبرنگار شماری دیگر از خبرنگاران در شهر شیراز بازداشت شده&zwnj;اند که خانواده&zwnj;های آنان مایل به انتشار اسامی&zwnj;شان نیستند.</p> <p><br /> گفته می&zwnj;شود که بازداشت&zwnj;شدگان اخیر به بازداشت&zwnj;گاه اداره اطلاعات شیراز موسوم به بازداشتگاه پلاک ۱۰۰ شیراز، منتقل شده&zwnj;اند.</p> <p><br /> سعید نظری و علی نظام&zwnj;الملکی روز ۹ مهر ماه و فرزاد صدری و هخامنش یونسی روز ۱۳ مهر ماه جاری بازداشت شدند.</p> <p>&nbsp;</p> <blockquote> <p><span dir="RTL">فرزاد صدری، سردبیر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در منطقه فارس، </span><span dir="RTL">هخامنش یونسی، عکاس ایسنا و سعید نظری و علی نظام&zwnj;الملکی دو خبرنگار ایسنا در فارس از جمله بازداشت&zwnj;شدگان هستند</span><br /> &nbsp;</p> </blockquote> <p>ماموران امنیتی پس از دستگیری فرزاد صدری در محل کارش، به منزل وی رفته و برخی اسناد و مدارک شخصی&zwnj;اش را توقیف کردند. فرزاد صدری، در سومین انتخابات شورای شهر شیراز یکی از نامزدهای لیست اصلاح&zwnj;طلبان در این شهر بود. <br /> &nbsp;</p> <p>بازداشت دست&zwnj;جمعی خبرنگاران در شیراز در حالی است که در روزهای گذشته شماری دیگر از روزنامه&zwnj;نگاران از جمله محمد حیدری، مهدی افشارنیک، علی اکرمی و محسن حکیمی نیز در تهران بازداشت شده&zwnj;اند. <br /> &nbsp;</p> <p>حمید موذنی، روزنامه&zwnj;نگار و نویسنده بوشهری از دیگر بازداشت&zwnj;شدگان روزهای اخیر است. وی در که در دهمین انتخابات ریاست جمهوری از حامیان مهدی کروبی بود، ۵ مهر ماه جاری از سوی ماموران اطلاعات بوشهر دستگیر شد و هیچ اطلاعی از محل بازداشت و اتهامات وارده به او در دست نیست. <br /> &nbsp;</p> <p>از سوی دیگر ماموران امنیتی با ممنوع&zwnj;الخروج کردن حسام منصوری، مسئول شعبه بوشهر سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) به وی اجازه خروج از ایران را ندادند. <br /> &nbsp;</p> <p>به گزارش ادوار نیوز، این فعال دانشجویی قصد داشت برای شرکت در نمایشگاه ملی ساختمان قصد سفر به فرانسه را داشت.</p> <p>&nbsp;</p>

گزارش‌های رسیده از ایران حاکی از بازداشت چهار روزنامه‌نگار در شهر شیراز است.

بنا به گزارش‌های رسیده به زمانه، فرزاد صدری، سردبیر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در منطقه فارس، هخامنش یونسی، عکاس ایسنا و سعید نظری و علی نظام‌الملکی دو خبرنگار ایسنا در فارس از جمله بازداشت‌شدگان هستند.

این افراد هفته گذشته در روزهای نهم و سیزدهم مهرماه بازداشت شده‌اند اما به دلیل «فشارهای امنیتی و تهدید خانواده‌ها» تا کنون خبر بازداشت آن‌ها اعلام نشده بود.

به گزارش سایت جنبش راه سبز (جرس)، هم‌زمان با این چهار خبرنگار شماری دیگر از خبرنگاران در شهر شیراز بازداشت شده‌اند که خانواده‌های آنان مایل به انتشار اسامی‌شان نیستند.

گفته می‌شود که بازداشت‌شدگان اخیر به بازداشت‌گاه اداره اطلاعات شیراز موسوم به بازداشتگاه پلاک ۱۰۰ شیراز، منتقل شده‌اند.

سعید نظری و علی نظام‌الملکی روز ۹ مهر ماه و فرزاد صدری و هخامنش یونسی روز ۱۳ مهر ماه جاری بازداشت شدند.

ماموران امنیتی پس از دستگیری فرزاد صدری در محل کارش، به منزل وی رفته و برخی اسناد و مدارک شخصی‌اش را توقیف کردند. فرزاد صدری، در سومین انتخابات شورای شهر شیراز یکی از نامزدهای لیست اصلاح‌طلبان در این شهر بود.
 

بازداشت دست‌جمعی خبرنگاران در شیراز در حالی است که در روزهای گذشته شماری دیگر از روزنامه‌نگاران از جمله محمد حیدری، مهدی افشارنیک، علی اکرمی و محسن حکیمی نیز در تهران بازداشت شده‌اند.
 

حمید موذنی، روزنامه‌نگار و نویسنده بوشهری از دیگر بازداشت‌شدگان روزهای اخیر است. وی در که در دهمین انتخابات ریاست جمهوری از حامیان مهدی کروبی بود، ۵ مهر ماه جاری از سوی ماموران اطلاعات بوشهر دستگیر شد و هیچ اطلاعی از محل بازداشت و اتهامات وارده به او در دست نیست.
 

از سوی دیگر ماموران امنیتی با ممنوع‌الخروج کردن حسام منصوری، مسئول شعبه بوشهر سازمان دانش آموختگان ایران (ادوار تحکیم وحدت) به وی اجازه خروج از ایران را ندادند.
 

به گزارش ادوار نیوز، این فعال دانشجویی قصد داشت برای شرکت در نمایشگاه ملی ساختمان قصد سفر به فرانسه را داشت.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.