ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

محکومیت مرضیه وفامهر بازیگر سینما به یک سال حبس و ۹۰ ضربه شلاق

<p>مرضیه وفا&zwnj;مهر مستندساز و بازیگر سینما که به خاطر بازی در فیلم &laquo;تهران من حراج&raquo; ساخته گراناز موسوی، از تیرماه امسال در بازداشت به سر می&zwnj;برد، از سوی دادگاه انقلاب تهران به یک سال حبس تعزیری و ۹۰ ضربه شلاق محکوم شد.</p> <p><br /> به گزارش وب&zwnj;سایت کلمه، وکیل خانم وفامهر روز گذشته به این حکم اعتراض کرده&zwnj;اند و پرونده ایشان به منظور رسیدگی مجدد، به دادگاه تجدید نظر استان ارسال شده است.</p> <p><br /> &laquo;تهران من حراج&raquo; ساخته گراناز موسوی شاعر و فیلم&zwnj;ساز ایرانی مقیم استرالیا است که در قالب یک پروژه دانشگاهی در ایران تهیه شده است، اما نسخه&zwnj;هایی از آن به طور غیررسمی در داخل کشور پخش و سپس بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.</p> <p><br /> فیلم روایتگر دختر جوان هنرمندی است که در تهران جدا از خانواده زندگی می&zwnj;کند و پس از آشنایی با پسری که به تازگی از استرالیا برگشته، قصد مهاجرت و ترک کشور می&zwnj;کند. &laquo;تهران من، حراج&raquo; به مشکلات و آسیب&zwnj;های اجتماعی موجود در ایران می&zwnj;پردازد. خانم وفامهر در بخش&zwnj;هایی از این فیلم با موی تراشیده و بدون حجاب ظاهر شده است.</p> <p><br /> مرضیه وفامهر دانش&zwnj;آموخته دانشکده هنرهای زیبای تهران و&nbsp;همسر ناصر تقوایی فیلم&zwnj;ساز نام&zwnj;آشنای سینمای ایران است. آقای تقوایی پیش&zwnj;تر از آزادی تمامی عوامل این فیلم غیر از همسر خود خبر داده بود.<br /> &nbsp;</p> <p>&nbsp;</p>

مرضیه وفا‌مهر مستندساز و بازیگر سینما که به خاطر بازی در فیلم «تهران من حراج» ساخته گراناز موسوی، از تیرماه امسال در بازداشت به سر می‌برد، از سوی دادگاه انقلاب تهران به یک سال حبس تعزیری و ۹۰ ضربه شلاق محکوم شد.

به گزارش وب‌سایت کلمه، وکیل خانم وفامهر روز گذشته به این حکم اعتراض کرده‌اند و پرونده ایشان به منظور رسیدگی مجدد، به دادگاه تجدید نظر استان ارسال شده است.

«تهران من حراج» ساخته گراناز موسوی شاعر و فیلم‌ساز ایرانی مقیم استرالیا است که در قالب یک پروژه دانشگاهی در ایران تهیه شده است، اما نسخه‌هایی از آن به طور غیررسمی در داخل کشور پخش و سپس بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فیلم روایتگر دختر جوان هنرمندی است که در تهران جدا از خانواده زندگی می‌کند و پس از آشنایی با پسری که به تازگی از استرالیا برگشته، قصد مهاجرت و ترک کشور می‌کند. «تهران من، حراج» به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی موجود در ایران می‌پردازد. خانم وفامهر در بخش‌هایی از این فیلم با موی تراشیده و بدون حجاب ظاهر شده است.

مرضیه وفامهر دانش‌آموخته دانشکده هنرهای زیبای تهران و همسر ناصر تقوایی فیلم‌ساز نام‌آشنای سینمای ایران است. آقای تقوایی پیش‌تر از آزادی تمامی عوامل این فیلم غیر از همسر خود خبر داده بود.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    باید رفت دست قاضی بلخ را بوسید و روی قبر هیتلر ضریح گذاشت.