ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

اتهامات جدید بقایی: ارتباط با جاسوسان، چهار میلیون یورو تخلف

یک عضو کمیسیون قضایی مجلس مدعی است که اسنادی از ارتباط بقایی با «جاسوس‌ها و نفوذ جاسوسان در بیوت» و تخلفات مالی چهار میلیون یورویی او وجود دارد.

یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ایران مدعی است که بخشی از تخلفات مالی حمید بقایی، معاون رئیس‌جمهوری سابق ایران به مفقودشدن چهارمیلیون یورو بازمی‌گردد. او به علاوه بقایی را به ارتباط با «جاسوسان» متهم کرده است.

معاون احمدی‌نژاد به تخلف‌های گسترده مالی و ارتباط با جاسوسان متهم شده است

محمدعلی پورمختار در گفت‌و‌گو با خبرگزاری مجلس شورای اسلامی(خانه ملت) مدعی شد که «حدود سه میلیون و ۷۰۰ هزار یورو از کنفرانس جنبش عدم تعهدها به اضافه حدود ۵۳۰ هزار دلار مفقود شده که آخرین بار حسب اظهار یکی از عوامل در اختیار حمید بقایی بوده است.»

او همچنین ادعا کرد که بقایی باید درباره برداشت غیرقانونی «۱۶ میلیارد تومان» از منابع عمومی و واریز به حساب شخصی خود توضیح دهد.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس همچنین بقایی را به ارتباط با «جاسوس‌ها و نفوذ جاسوسان در بیوت» متهم کرده است.

حمید بقایی اتهام‌ها علیه خود را رد کرده و آنها را سیاسی خوانده است.

اسفندیار رحیم‌مشایی، دیگر معاون احمدی‌نژاد نیز در ویدئویی که جمعه از او منتشر شد، اتهام‌های مالی را رد کرد. او مدعی شد که پرداخت پاداش در سفرهای خارجی از سوی مقام‌های دولتی جرم نیست. مشایی همچنین تهدید کرد که در صورت بازداشت‌شدن همچون بقایی، فیلمی افشاگرانه درباره پشت پرده اتهام‌ها علیه حلقه نزدیک به احمدی‌نژاد منتشر خواهد کرد.

حمید بقایی همراه با علی‌اکبر جوانفکر و حبیب‌الله جزء خراسانی، دو تن دیگر از مسئولان دولتی احمدی‌نژاد دو هفته پیش در اعتراض به تعقیب قضائی‌شان در حرم عبدالعظیم بست نشستند. آنها به این بست‌نشینی پس از درگیری با به گفته آنها «لباس‌شخصی‌ها» هفته پیش پایان بخشیدند.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • بهزاد

    مشایی مگه چکاره بوده پول مردم بدبختو برداشته داده هدیه داده .مگه اون موقع بسیج و سپاه و سپاه کجا بودن که بعد از گذشت چندین سال الان میفهمند که بقایی و مشایی و احمدی پول زبان بسته مردممستضعف و تاراج کرده اند.