ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

امداد فرهنگی به کودکان زلزله‌زده

گزارشی می‌بینید از فعالیت شادی‌آفرین مربیان کانون در روستاهای زلزله‌زده. جای هنرمندان و نویسندگان ایرانی در میان آن‌ها خالی‌ست.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای کمک به کودکان زلزله‌زده در غرب ایران ستاد امداد فرهنگی تأسیس کرده است. گزارشی می‌بینید از فعالیت شادی‌آفرین مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان در روستاهای زلزله‌زده.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، احمد شلال‌نژاد و شهرام عیدی اصل‌شوشتری از استان خوزستان، مجید کاظمی از استان چهارمحال و بختیاری، علی‌رضا نقی‌زاده، محسن ساجدی، مصطفی صادقی و احمد مصطفوی از خراسان رضوی در جمع کودکان زلزله‌زده تا ۱۱ آذر به امداد فرهنگی کودکان و نوجوانان زلزله‌زده استان کرمانشاه می‌پردازند.

این مربیان در چادرهایی که روبروی دو مرکز ثابت کانون پرورش فکری در ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب قرار گرفته است برای کودکان فعالیت‌هایی همچون قصه‌گویی، نمایش، اوریگامی، نمایش خلاق، آموزش شعر و داستان، خوش‌نویسی، کاردستی، بازی و... اجرا می‌کنند.

اعزام مربیان کانون به مناطق زلزله‌زده تا عادی شدن شرایط همچنان ادامه پیدا می‌کند. در میان آن‌ها جای بازیگران تئاتر، نویسندگان و شاعران ایرانی، نقاشان و هنرمندان تجسمی و هنرمندان محیطی همچنان خالی‌ست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.