ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

در انفجار بمب در شهر عدن یمن چند نفر کشته و زخمی شدند

یک خودرو بمب‌گذاری‌شده در مقابل ساختمان وزارت دارایی عدن، دومین شهر بزرگ یمن، منفجر شد. دو نگهبان کشته و چهار نفر زخمی شدند. گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.

یک خودرو بمب‌گذاری‌شده در مقابل ساختمان وزارت دارایی عدن، دومین شهر بزرگ یمن، منفجر شد. دو نگهبان کشته و چهار نفر زخمی شدند. گروه «دولت اسلامی» (داعش) مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.

نیروهای امنیتی یمن در صحنه یک حمله تروریستی در عدن ـ ۵ نوامبر ۲۰۱۷

به‌گزارش خبرگزاری فرانسه، منابع امنیتی یمن گفته‌اند که این انفجار در بامداد روز چهارشنبه ۲۹ نوامبر / ۸ آذر رخ داد و هنوز معلوم نیست که عامل انفجار خود در خودرو بوده یا خیر.

داعش در سایت اینترنتی «اعماق» با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این انفجار را برعهده گرفت.

عدن همواره صحنه عملیات داعش بوده است و در سال‌های اخیر صدها نفر در این اقدامات تروریستی کشته شده‌اند.

در یمن ائتلاف عربی به‌رهبری عربستان سعودی از مارس ۲۰۱۵ به حمایت از رئیس جمهوری یمن، عبد ربه منصور هادی به دخالت نظامی روی آورده و با شیعیان حوثیِ مورد حمایت ایران و نیروهای علی عبدالله صالح، رئیس جمهوری پیشین یمن می‌جنگد.

از سوی دیگر گروه‌های جهادی، همچون داعش و القاعده از هرج و مرج موجود برای راه‌اندازی عملیات خود در جنوب یمن، منطقه تحت کنترل دولت، بهره‌برداری می‌کنند.

جنگ یمن بیش از ۸ هزار و ۶۵۰ کشته داشته که بیشتر آن‌ها را غیرنظامیان تشکیل می‌دهند. این جنگ کشور را به گرسنگی کشانده است.

عبد ربه منصور هادی، رئیس جمهوری یمن از پایان سال ۲۰۱۴ که شیعیان حوثی صنعا، پایتخت این کشور را به تصرف خود در آوردند، مقر اصلی خود را عدن گذاشته است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.