ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سازمان ملل برای کمک‌های انسانی به ۲۲,۵ میلیارد دلار نیاز دارد

سازمان ملل اعلام کرد که به‌منظور کمک‌های فوری انسانی خود در سال آینده میلادی به حدود ۲۲,۵ میلیارد دلار (۱۹ میلیارد یورو) نیاز دارد.

سازمان ملل اعلام کرد که به‌منظور کمک‌های فوری انسانی خود در سال آینده میلادی به حدود ۲۲,۵ میلیارد دلار (۱۹ میلیارد یورو) نیاز دارد.

دفتر سازمان ملل در ژنو جمعه یکم دسامبر / ۱۱ آذر ضمن اعلام این خبر گفت که این میزان نسبت به سال ۲۰۱۷ پنج درصد افزایش یافته است.

سازمان ملل بر این نظر است که در سراسر جهان ۱۳۶ میلیون نفر با کمک و حمایت نیاز دارند. این نیاز در مناطق جنگ‌زده و سرزمین‌هایی که دچار بلایای طبیعی شده‌اند مشهود است.

به‌ویژه مردم کشورهایی همچون سوریه، یمن و سودان جنوبی به ارسال کمک‌های غذایی، دارویی، چادر و دیگر کالاهای مورد نیاز برای زنده ماندن محتاج‌اند.

از سوی دیگر تا پایان ماه نوامبر جامعه جهانی ۱۳ میلیارد دلار کمک کرده که این مقدار بی‌سابقه بوده است. با این حال شکاف بین حمایت‌ها و نیازها به‌دلیل افزایش بحران‌های مختلف بیشتر شده است.

یک سال پیش سازمان ملل برای سال ۲۰۱۷ درخواست ۲۲,۲ میلیارد دلار کمک کرده بود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.