ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

گروه دشوار ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸

قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه عصر جمعه یکم دسامبر / ۱۱ آذر در مسکو برگزار شد و ایران در گروه B با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم‌گروه شد.

قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در روسیه عصر جمعه یکم دسامبر / ۱۱ آذر در مسکو برگزار شد و ایران در گروه B با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم‌گروه شد.

مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ در کاخ کرملین - مسکو

مراسم قرعه‌کشی روز جمعه در حالی برگزار شد که تلویزیون ایران به‌دلیل آن‌که ماریا کوماندنایا، مجری زن برنامه از نظر جمهوری اسلامی از «پوشش مناسب» برخوردار بود توانست کل مراسم، به‌جز بخش‌های رقص و پایکوبی را پخش کند.

چند روز قبل بخشی از هواداران فوتبال ایران به ماریا کوماندنایا، خبرنگار روسی توصیه کردند برای مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه لباس مناسب بر تن کند تا این مراسم به صورت زنده از تلویزیون ایران پخش شود.

در گروه ایران، اسپانیا و پرتغال دو تیم قدرتمند جهان هستند و بیشتر بازیکنان تیم ملی فوتبال مراکش نیز در باشگاه‌های اروپا بازی می‌کنند. مراکش در تاریخ جام جهانی یک بار نیز به مرحله حذفی راه یافته است.

دو تیم اول گروه B در مرحله حذفی جام جهانی با دو تیم اول گروه A که میزبان مسابقات، روسیه قرار دارد دیدار خواهند کرد.

گروه‌های جام جهانی از این قرارند:

گروه A: روسیه، اروگوئه، مصر، عربستان

گروه B: پرتغال، اسپانیا، ایران، مراکش

گروه C: فرانسه، پرو، دانمارک، استرالیا

گروه D: آرژانتین، کرواسی، ایسلند، نیجریه

گروه E: برزیل، سوئیس، کاستاریکا، صربستان

گروه F: آلمان، مکزیک، سوئد، کره‌جنوبی

گروه G: بلژیک، انگلیس، تونس، پاناما

گروه H:  لهستان،‌ کلمبیا، سنگال، ژاپن

تیم ملی ایران با کسب نتایج خوب در مسابقات مقدماتی جام جهانی که بدون شکست سپری کرد، این امید را دارد که برای نخستین بار به مرحله بعدی (مرحله حذفی) صعود کند اما وجود تیم‌های قدرتمند در گروهش این امر را دشوار کرده است.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ از ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ تا ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۸ در کشور روسیه برگزار خواهد شد.

در دوره قبلی تیم ملی فوتبال آلمان قهرمان جام جهانی شد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • naseem

    سکوی چوبین «پهلوانی» برای علیرضا کریمی در پادگان سپاه! - کریمی حال خوشی ندارد و در روزهای گذشته صدا و سیمای رژیم از او اعتراف دروغین گرفته است. - جمعی از سرداران سپاه به این کشتی‎گیر مدال پهلوانی دادند! - در تصاویر علیرضا کریمی یا سرش پایین است یا به دوربین نگاه نمی‌کند.

  • Nader

    نحسی استفاده از واژه مسخره ًجمهوری اسلامی ً در قرعه کشی جام جهانی فوتبال سبب شد ایران در گروه مرگ قرار بگیرد. بهتر است با توجه به چندین سال بازی در اسپانیا ٫ از کاپیتان مسعود عذر بخواهند و او در جام جهانی بازی کند