ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

برای رسیدگی به پرونده محمدعلی طاهری شعبه هم‌عرض تعیین شد

محمود علیزاده ‌طباطبایی، وکیل‌مدافع محمدعلی طاهری، بنیانگذار عرفان حلقه از تعیین شعبه هم‌عرض برای رسیدگی به پرونده موکلش خبر داد.

محمود علیزاده ‌طباطبایی، وکیل‌مدافع محمدعلی طاهری، بنیانگذار عرفان حلقه از تعیین شعبه هم‌عرض برای رسیدگی به پرونده موکلش خبر داد.

محمدعلی طاهری، بنیانگذار عرفان حلقه از ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۰ در زندان به‌سر می‌برد.

علیزاده طباطبایی سه‌شنبه ۲۱ آذر گفت این پرونده با نظر قضات دیوان عالی کشور برای رسیدگی مجدد به شعبه هم‌عرض - شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب - ارجاع شد.

محمدعلی طاهری به اعدام محکوم شده بود اما این حکم به دلیل «عدم مطابقت با قوانین» بار دیگر در آبان‌ماه سال جاری از سوی دیوان عالی کشور نقض شد.

در آذرماه ۹۴ نیز یک بار حکم اعدام محمدعلی طاهری از سوی دیوان عالی کشور نقض شده بود. علت نقض حکم در آن زمان نیز نقص تحقیقات عنوان شده بود.

محمود علیزاده ‌طباطبایی گفت منتظر است تا شعبه هم‌عرض او را دعوت کند.

آخرین حکم اعدام محمدعلی طاهری یکشنبه ۵ شهریور به وکیل او ابلاغ شده بود.

محمدعلی طاهری، ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۰ برای سومین‌بار به اتهام «فساد فی‌الارض» بازداشت شد و از آن زمان در زندان است.

او پیش از حکم اعدامی که برایش صادر شد، از سوی دادگاه انقلاب به‌اتهام «توهین به مقدسات، مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران، ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع با لمس نامحرم، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی (دکتر و مهندس) و ضاله بودن کتب و آثار» به پنج سال حبس، پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود.

«عرفان حلقه» که محمدعلی طاهری بنیانگذار آن در ایران شناخته می‌شود، انواعی از رفتار‌های آیینی فردی و جمعی بر اساس آموزه‌های عرفانی و شبه‌علمی را در برمی‌گیرد که ادعا می‌شود فرد بر اساس آن‌ها به آرامش دست پیدا می‌کند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • naseem

    دانشجو خطاب به اژه‌ای: فیلم برادر لاریجانی را همه دیده‌اند ومی‌خواهند بدانند صادق خاطی است یا فاضل! ***