ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

پناه‌جویان در بازداشتگاه‌های استرالیا با تهديدهای جنسی روبه‌رو می‌شوند

<p>در گزارش منتشرشده&zwnj;ای پناه&zwnj;جویان در بازداشتگاه&zwnj;های کورتین و والی&zwnj;وو واقع در شمال استرالیا، با تهدید تجاوز جنسی و سوء استفاده رو به&zwnj;رو شده&zwnj;اند.</p> <!--break--> <p>شبکه تلویزیونی ای&zwnj;بی&zwnj;سی استرالیا در حالی این گزارش را منتشر کرده است که دولت استرالیا در تلاش است تا دسترسی رسانه&zwnj;ها به بازداشتگاه&zwnj;های پناه&zwnj;جویان را محدود سازد.</p> <p>&nbsp;</p> <p>دولت استرالیا به&zwnj;تازگی پلیس تازه رسانی&zwnj;ای را تشکيل داده که حق حذف، تحریف و ساکت ساختن ویدئو، صدا و تصاویر را در گزارش&zwnj;های روزنامه&zwnj;نگاران از بازداشتگاه&zwnj;های پناه&zwnj;جویان را به آن داده است.</p> <p><br /> در گزارش شبکه ای&zwnj;بی&zwnj;سی که پيش از اعلام سیاست جدید رسانه&zwnj;ای دولت ساخته شده است یکی از کارمندان پزشک درمانی بازداشتگاه می&zwnj;گوید پناه&zwnj;جویان، به&zwnj;ويژه پناه&zwnj;جویان جوان و پايين&zwnj;تر از سن قانونی در معرض تجاوز جنسی قرار دارند.</p> <blockquote> <p><br /> يکی از کارمندان پزشک درمانی بازداشتگاه: پناه&zwnj;جویان، به&zwnj;ويژه پناه&zwnj;جویان جوان و پايين&zwnj;تر از سن قانونی در معرض تجاوز جنسی قرار دارند</p> </blockquote> <p>همچنين یکی از پرستاران مرکز بازداشتگاه شمالی در اين گزارش گفته است: &quot;آن&zwnj;ها باید با همه پناه&zwnj;جویان دیگر در یک کمپ باشند، بسیاری از سوء استفاده&zwnj;های جنسی در آن&zwnj;جا وجود دارد و من بارها شاهد دیدن واکنش&zwnj;های بیماران مشکوک بوده&zwnj;ام.&quot;</p> <p><br /> وی افزوده است: &quot;ما تاکنون مکانی برای انتقال این&zwnj;گونه افراد آسیب&zwnj;پذیر نداشته&zwnj;ايم. من هر روز با پناه&zwnj;جویانی که دست به خودکشی زده&zwnj;اند روبه&zwnj;رو می&zwnj;شوم.&quot;</p> <p><br /> این اظهارات در حالی صورت می&zwnj;گيرد که دولت و اپوزیسیون استرالیا هنوز در مورد روند رسیدگی به پرونده پناه&zwnj;جویان به توافق نرسیده است.</p> <p><br /> ماه گذشته نيز انجمن پزشکان استراليا به هیأت بازرسی پارلمانی اين کشور گفت که ۹۷۵ تن از کودکان در بازداشتگاه&zwnj;های استراليا به بيماری روانی مبتلا شده&zwnj;اند.</p> <p><br /> انجمن پزشکان استراليا اعلام کرد که بازداشت کودکان در اردوگاه&zwnj;ها به روان آنان آسيب رسانده و ۳۰ درصد اين کودکان از افسردگی رنج می&zwnj;برند.</p> <p><br /> آمار جديد منتشر شده توسط وزارت مهاجرت استراليا نشان می&zwnj;دهد در سال جاری ميلادی بيش از هزار پناه&zwnj;جو از کشورهای مختلف توسط قايق به&zwnj;صورت غير قانونی به استراليا رسيده&zwnj;اند که بيشتر آنان از ايران هستند.<br /> &nbsp;</p>

در گزارش منتشرشده‌ای پناه‌جویان در بازداشتگاه‌های کورتین و والی‌وو واقع در شمال استرالیا، با تهدید تجاوز جنسی و سوء استفاده رو به‌رو شده‌اند.

شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی استرالیا در حالی این گزارش را منتشر کرده است که دولت استرالیا در تلاش است تا دسترسی رسانه‌ها به بازداشتگاه‌های پناه‌جویان را محدود سازد.

دولت استرالیا به‌تازگی پلیس تازه رسانی‌ای را تشکيل داده که حق حذف، تحریف و ساکت ساختن ویدئو، صدا و تصاویر را در گزارش‌های روزنامه‌نگاران از بازداشتگاه‌های پناه‌جویان را به آن داده است.

در گزارش شبکه ای‌بی‌سی که پيش از اعلام سیاست جدید رسانه‌ای دولت ساخته شده است یکی از کارمندان پزشک درمانی بازداشتگاه می‌گوید پناه‌جویان، به‌ويژه پناه‌جویان جوان و پايين‌تر از سن قانونی در معرض تجاوز جنسی قرار دارند.

همچنين یکی از پرستاران مرکز بازداشتگاه شمالی در اين گزارش گفته است: "آن‌ها باید با همه پناه‌جویان دیگر در یک کمپ باشند، بسیاری از سوء استفاده‌های جنسی در آن‌جا وجود دارد و من بارها شاهد دیدن واکنش‌های بیماران مشکوک بوده‌ام."

وی افزوده است: "ما تاکنون مکانی برای انتقال این‌گونه افراد آسیب‌پذیر نداشته‌ايم. من هر روز با پناه‌جویانی که دست به خودکشی زده‌اند روبه‌رو می‌شوم."

این اظهارات در حالی صورت می‌گيرد که دولت و اپوزیسیون استرالیا هنوز در مورد روند رسیدگی به پرونده پناه‌جویان به توافق نرسیده است.

ماه گذشته نيز انجمن پزشکان استراليا به هیأت بازرسی پارلمانی اين کشور گفت که ۹۷۵ تن از کودکان در بازداشتگاه‌های استراليا به بيماری روانی مبتلا شده‌اند.

انجمن پزشکان استراليا اعلام کرد که بازداشت کودکان در اردوگاه‌ها به روان آنان آسيب رسانده و ۳۰ درصد اين کودکان از افسردگی رنج می‌برند.

آمار جديد منتشر شده توسط وزارت مهاجرت استراليا نشان می‌دهد در سال جاری ميلادی بيش از هزار پناه‌جو از کشورهای مختلف توسط قايق به‌صورت غير قانونی به استراليا رسيده‌اند که بيشتر آنان از ايران هستند.
 

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    <p>ازنظر &nbsp;&nbsp;بنده ایرانی ها ارزش اینکه از حقوق مها جرت برخوردار شود***** &nbsp;مگر خود شما حقوق مهاجرین را رعایت&nbsp;میکنید</p>

  • کاربر مهمانamir

    دولت استرالیا هم با ملا ها هم دست هست دیگه خوب اگر پناهنده نمئ خواد چرا زندانئ مئ کنه همه به کشورشان بر گردانه

  • علی

    تاسف بار است واقعا تو ایران هم که انقدر به نقض حقوق بشر مشهوره کودکان رو از بزرگسالها جدا می کنند .