ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

جعبه‌های حلبی سپاه به جای کانکس‌ برای زلزله‌زدگان

گزارش تصویری از روستای آبدالان میرکی از توابع ازگله درباره کیفیت کانکس‌های ساخت «قرارگاه شهید حسین همدانی» سپاه پاسداران.

قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه پاسداران تولید کانکس برای مناطق زلزله‌زده غرب ایران را به عهده گرفت و اعلام کرد که روزانه ۴۰۰ کانکس تولید می‌کند. سپاه برای تولید کانکس از دولت روحانی ۳۰۰ میلیارد تومان دریافت کرده است. ویدیویی که یکی از زلزله‌زدگان روستای آبدالان میرکی از توابع ازگله تهیه کرده، کیفیت کانکس‌های ساخت «قرارگاه شهید حسین همدانی» سپاه پاسداران را مشخص می‌کند:



کانکس‌ها می‌بایست در برابر لرزش و ترک خوردگی و باد و طوفان و باران و سرما مقاوم باشند. بنیاد مسکن می‌گوید هزینه تولید هر کانکس ۷ الی ۸ میلیون تومان است. عزالله مهدیان، معاون بازسازی بنیاد مسکن ۵ آذر در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما گفته بود:

«پولی که برای خرید کانکس در نظر گرفته شده همان پول اسکان موقت است و ۳ میلیون تسهیلات بلاعوض برای اسکان موقت به مردم پرداخت نمی‌شود و به جای آن کانکس می‌دهیم.»

این قوطی‌های حلبی که لای آن‌ها ورق یونولیت کار گذاشته شده با نام دهن‌پرکن کانکس ساخت سپاه به زلزله‌زدگان تحویل داده می‌شود و به این وسیله دولت هم از خودش رفع مسئولیت می‌کند.

قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه برای بازسازی سوریه اعلام آمادگی کرده است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.