ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

مهلت ۴۸ ساعته احمدی‌نژاد به قوه قضائیه

احمدی‌نژاد با انتشار ویدیویی به آملی لاریجانی دو روز فرصت داد تا اسناد محکومیت او یا نزدیکانش در خصوص حمایت از بابک زنجانی را منتشر کند.

محمود احمدی‌نژاد به رئیس قوه قضائیه فرصت داده تا ظرف ۴۸ ساعت، اگر اسنادی علیه او و نزدیکانش در خصوص رابطه با بابک زنجانی وجود دارد منتشر کند. رئیس‌جمهوری پیشین ایران تهدید کرد در غیر این صورت او نظرش را در رابطه با رئیس قوه قضائیه و عملکرد ۸ ساله‌ او منتشر خواهد کرد.

احمدی نژاد این پیام را به صورت ویدیویی منتشر کرده است.

در هفته‌های گذشته درگیری میان احمدی‌نژاد و نزدیکانش با قوه قضائیه بالا گرفته است.

احمدی‌نژاد این بار در تازه‌‌ترین انتقادهای خود از صادق آملی لاریجانی، او را به اتهام‌زنی غیر مستند متهم کرد. احمدی‌نژاد گفت صادق آملی لاریجانی در یک جمع غیر علنی دانشجویان او و همکارانش در دولت پیشین را «فتنه‌گر، منحرف و حامی بابک زنجانی» خطاب کرده است.

🎥 #پیام_تصویری دکتر #احمدی_نژاد خطاب به رئیس #قوه_قضائیه\n٩٦/٩/٢٦ pic.twitter.com/6lAv3plCHG\n— دکتر محموداحمدی نژاد (@Ahmadinejad_fa) December 17, 2017

صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه در دیدار و گفت‌وگو با گروهی از دانشجویان اصول‌گرا، گفته بود که احمدی‌نژاد و یارانش با بست‌نشینی به دنبال جریان‌سازی و اغتشاش‌اند.

حمید بقایی، معاون اجرایی سابق احمدی‌نژاد، علی‌اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی و رسانه‌ای او و حبیب‌الله جزء خراسانی، ذیحساب نهاد ریاست جمهوری در دولت احمدی‌نژاد در اعتراض به اتهام‌های قضائی علیه آن‌ها در حرم شاه عبدالعظیم در شهر ری، بست نشستند. در جریان این بست‌نشینی احمدی‌نژاد با حضور در جمع آنها گفته بود که «ما با برادران لاریجانی مخالفیم.»

رئیس جمهور پیشین ایران سه‌شنبه ۷ آذر، فقط چند ساعت بعد از آنکه غلامحسین محسنی اژه‌ای در نشست خبری قوه قضائیه از او به عنوان «یک لات از چشم افتاده» یاد کرد، در نامه‌ای سرگشاده، با لحنی متفاوت به رهبر جمهوری اسلامی هشدار داد که به دلیل عملکرد قوه قضائیه و بی‌تفاوتی و ناکارآمدی دولت، وضع کشور «مدت‌هاست که از خط قرمز عبور کرده و به صفر نزدیک» شده است.

در همین زمینه

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • نیرنگستان

    اما مردم ایران و دنیا سکولار نبایست مثل قبل اشتباه کنند و بدون کار جدی از احمدی نژاد، از او حمایت نامحدود کند و بلکه حمایت مشورط، مشروط بر اینکه احمدی نژاد دست از این بگم بگم تکراری بردراد و اسناد مهم را مستقمی غیر مستقیم افشا کند، از جمله بنرامه خطرناک میلیتاریستی و هسته ای. لازم نیست به نام خودش، محرمانه. احمدی نژا د یک فرصت است اگر وقاعا صداقت داشته باشد و این صداقت تنها در عمل بایست اثبات کند. به هر حال اگر نظام با احمدی نز/اد ردبیفتد کراش تمام است پس لاقل این اخر عمری کار شارفتمندانه انجام دهد و اسناد دستانش پر جنایت رژیم افشا کند تا جهانیان باسند مقدمات اقدام جدی برای سرنگونگی نظام جاعشی مستبد ظالم فاسد را انجام دهند. حقیقت اینست این ظنام نمیشود با مبارزه دموکراتیک سرنگون کرد، چون ااس نه توان داخلی است و نه اتحاد اپوزیسیون، و نه اکثریت مردمی پای کرا. تنها زور خارجی و کوبنده و تمام کننده لازم است. برنامه ای در همان لظات نخست با ببم های اتمی میناتوری سیستم های کشتار جمعمی موشکی این رژیم را رد ایران و لبنان سوریه یمن.. از کرا به اندزاد ولی صنایع ومنابع تولید ثورت نگه دارد برای جبران هزینه. چون جنگ اجتناب ناپذیر پرهزینه بایست انجام شود. دنیا سکولار چاره ندارد، یا بایتس سریعا جنگ شروع کندو یا منتظر تحمیل هزنیه هیا بیشتری از سوی جاعش ایران باشد. // معامله با شیطان، هیچ وقت منصافنه نیست !

  • نیرنگستان

    کسانی خودشان اصلاح طلب میدادند و اعتدالی، در میانشان عوامل اطلاعتی و نهادهای مهم اطلاعاتی-امنیت دارند، تمام سیستم اطلاعاتی ایارن یکپارچه عمل میکند از حراست ادارت و نهادها یا وزرات اطلاعات و سپاه بسیج، یک سیستم کشور-پادگانی که نظیر فقط میتواند بلوک شرق دید، این سیستم از جیک و پوک فسادهای حکومتی و نفوذیها باخبر است. این درز اطلاعات فساد برای سوپاپ اطمنیان و اپوزیسیون نمایی است. اما متاسافنه برخی سالهاست یک اشتباه راهبردی میکنند با بزرگنمایی تخلفات احمدی نژاد، راس نظام و عاملین و ارکان ریشه ای فساد نادیه و کم رنگ میکنند. احمدی نزاد اگر فسادی کرده یا تخلفی بدون اطلاع و اجازه رئوس نظام نبوده، احمدی نزاد اصلا تا قبل ریاست جمهوری مهره درجه سه نظام بوده است و بنتا بر پروپاگاندا و نبوغش نظام او را برای فریب افکار عمومی داسان تکرارای- پلیس خوب و پلیس بد- بهر یاست جمهوری رساند. احمدی نژاد قطعا دارای استعداد هم بوده که توانسته از هیچ به اینجا برسد، پسر اهنگری که خودش در دستگاه استبدادو ظلم فساد بالا کشید. هیچ شکی نیست احمدی نزاد دست پر از اطلاعات نظام دادرد اهرمها مخفی که تاکنون توانسته جان سالم به در برد وگرنه تا حال اور خفه کرده بودند. احمدی نزاد میتواند قهرمان ایارنیان شود. انور سادات هم در دستگاه مخفو پان عرب مصر بود، اما قهمرمان صلح اعراب و اسرائیل شد. احمدی نزاد متیواند ضربه مهلک بر ساختار دیکتاتور یبزند. البته اصلاح طلبان کذایی خیلی به وجهه او در ایارن ضربه زدند. مشکل احمدی نژاد اینست در خراج هیچ حامی ایرانی یا خارجی مهمی ندارد و او بایست همزمان در چندین چبه رسانه ای و حقوقی به تنهایی با ایارن اندکش مبارزه کند. ما میبنید بسیاری سران پساه و اطلاعاتی هم پشت او خالی کرده اند. رسانه های مزدور سپاه بدی او را مگیویند و این نشان نا نجیبی این ظالمان و فاسدان دارد که یار قدیمی شان به نظام فروختند!

  • مسعود

    البته از ابتدای فعالیت آملی لاریجانی بین او احمدی نژاد تنش وجود داشت که سر انجام با ماجرای افشای رشوه فاضل لاریجانی به یک مقام دولتی این تنشها به اوج رسید.

  • Ramin

    با نهایت احترام: آقای دکتر احمدی نژاد چرا همون زمان که ریاست جمهور بودید باهشون مقابله نکردید؟ اون موقع که قدرت بیشتری داشتید.