ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله یک خودرو به عابران پیاده در ملبورن استرالیا

در مرکز شهر ملبورن استرالیا یک خودرو به میان جمعیت راند. پلیس ایالت ویکتوریای استرالیا گفته است که این اقدام عمدی بوده است. راننده خودرو دستگیر شد.

در مرکز شهر ملبورن استرالیا یک خودرو به میان جمعیت راند. پلیس ایالت ویکتوریای استرالیا گفته است که این اقدام عمدی بوده است. راننده خودرو دستگیر شد.

پلیس از شاهدان خواسته است که اگر تصاویری از این رویداد دارند در اختیار مأموران قرار دهند.

این حمله روز پنج‌شنبه ۲۱ دسامبر / ۳۰ آذر صورت گرفت و پلیس گفته است ۱۹ نفر زخمی شده‌اند که حال برخی از آن‌ها وخیم است. نیروهای امدادگر گفته‌اند که در میان مجروحان یک کودک نیز وجود دارد.

به‌گفته پلیس راننده این خودرو و یک نفر دیگر بازداشت شده‌اند. پلیس گفته است که راننده خودرو یک افغانستانی بود که با گروه‌های تروریستی ارتباطی نداشت اما دچار بیماری روحی بود.

رسانه‌های استرالیایی به‌نقل از شاهدان عینی گفته‌اند راننده خودرو با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به میان مردم راند. او با خودرو سفیدرنگ خود از چراغ قرمز عبور کرد و مردمی را که از خیابان عبور می‌کردند تا خود را به ایستگاه قطار فلیندرز برسانند به زیر گرفت.

پلیس در صفحه توئیتر خود از شاهدان خواسته است تا به‌منظور تحقیق در این‌باره اگر تصاویری از این رویداد دارند در اختیار مأموران قرار دهند.

در ماه ژانویه گذشته یک خودروی دیگر در ملبورن در منطقه خرید این شهر به روی جمعیت راند و شش نفر را کشت. چندین نفر در این واقعه زخمی شدند اما پلیس آن را یک اقدام تروریستی ندانست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.