ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

احتمال صدور حکم شلاق برای دو فوتباليست ايرانی

<p>يک مقام قضايی در ايران می&zwnj;گويد مجازات محمد نصرتی و شيث رضايی که در هنگام شادی پس از گل، عملی &quot;بر خلاف عفت عمومی&quot; انجام داده&zwnj;اند، حبس و ۷۴ ضربه شلاق است.</p> <!--break--> <p>&nbsp;</p> <p>ولی&zwnj;الله حسينی، قاضی دادگاه کيفری استان تهران روز سه&zwnj;شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ به خبرگزاری فارس گفت بايد عليه اين دو بازيکن فوتبال کيفرخواست صادر شود.</p> <p>حسينی با بيان اينکه &quot;انجام رفتارهای ناشايست و خلاف عفت عمومی&quot; مقابل چشم هزاران تماشاگر و دوربين&zwnj;های تلويزيونی بسيار بد است، گفت: &quot;بايد با اين افراد برخورد قضايی شود.&quot;</p> <p>شادی محمد نصرتی و شيث رضايی، دو بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تهران در جريان بازی با تيم داماش گيلان از سوی فدراسيون فوتبال ايران &quot;زشت و شرم&zwnj;آور&quot; توصيف شده است.</p> <p>بخش فارسی سايت گل نيز شوخی اين دو بازيکن را &quot;شوخی بالای ۱۶&quot; ناميد.</p> <p>همچنين کارلوس کی&zwnj;روش سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت حرکت شيث و نصرتی &quot;اتفاق بدی&quot; برای فوتبال بود.</p> <blockquote> <p>روزنامه اعتماد، &quot;شيث رضايی و محمد نصرتی&quot; را نتيجه وضع حاکم بر فوتبال ايران معرفی کرده و نوشته است علت اين ماجراها را بايد در جای ديگری جست&zwnj;وجو کرد</p> </blockquote> <p>کميته انضباطی فدراسيون فوتبال ايران اين دو بازيکن را تا &quot;اطلاع بعدی&quot; از همراهی با تيم پرسپوليس و حضور در تمامی مسابقات رسمی و کليه اماکن ورزشی محروم کرده است.</p> <p>در همين حال کميته انضباطی باشگاه پرسپوليس نيز محمد نصرتی را به محروميت از بازی تا اطلاع بعدی و کسر ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد و شيث رضايی را به محروميت از دو بازی و کسر ۱۵ درصد مبلغ قرارداد محکوم کرده است.</p> <p>باشگاه پرسپوليس اعلام کرده است حتی در صورت عذرخواهی محمد نصرتی و شيث رضايی، محروميت آن&zwnj;ها کمتر نخواهد شد.</p> <p>در همين حال مجلس ايران، محمد عباسی، وزير ورزش و جوانان را فراخوانده تا درباره حرکات اين دو بازيکن به کميسيون فرهنگی توضيح دهد.</p> <p><strong>&quot;نصرتی و رضایی، نتیجه وضعیت حاکم بر فوتبال ایران&quot;</strong></p> <p>روزنامه اعتماد چاپ تهران در شماره چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۰ نوشت: &quot;فوتبال ايران چند روزی است درگير &laquo;انگشت&zwnj;نما&raquo;ها شده و از قاضی&zwnj;ها تا نماينده&zwnj;ها، از کارشناسان تا مردم عادی برای آن حرف می&zwnj;زنند و حکم صادر می&zwnj;کنند، غافل از اينکه اتفاقات امروز فوتبال محصول فرهنگی است که سال&zwnj;هاست در ميان ايرانيان رخنه کرده است و چنين روزهايی را به وجود آورده است.&quot;</p> <p>اعتماد در ادامه نوشته است: &quot;بهتر است سری به مدارس فوتبالی بزنيد که قرار است آينده فوتبال را بسازد. فوتبالی که موی بازيکن را در رختکن با ماشين اصلاح، کوتاه می&zwnj;کنند. فوتبالی که هيات رييسه&zwnj;ای دارد اما نمی&zwnj;توانند عليه هم لابی نکنند. فوتبالی که عدالت گمشده آن است و همه&zwnj;چيز با لابی&zwnj;های پشت پرده افشا می&zwnj;شود. فوتبالی که ميزان اختلاس در آن بالا گرفته و مديران يکی يکی از باشگاه&zwnj;های کنار گذاشته می&zwnj;شوند.&quot;</p> <p>اين گزارش روزنامه اعتماد، &quot;شيث رضايی و محمد نصرتی&quot; را نتيجه اين وضع حاکم بر فوتبال ايران معرفی کرده و نوشته است علت اين ماجراها را بايد در جای ديگری جست&zwnj;وجو کرد.</p> <p>&nbsp;</p>

يک مقام قضايی در ايران می‌گويد مجازات محمد نصرتی و شيث رضايی که در هنگام شادی پس از گل، عملی "بر خلاف عفت عمومی" انجام داده‌اند، حبس و ۷۴ ضربه شلاق است.

ولی‌الله حسينی، قاضی دادگاه کيفری استان تهران روز سه‌شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۰ به خبرگزاری فارس گفت بايد عليه اين دو بازيکن فوتبال کيفرخواست صادر شود.

حسينی با بيان اينکه "انجام رفتارهای ناشايست و خلاف عفت عمومی" مقابل چشم هزاران تماشاگر و دوربين‌های تلويزيونی بسيار بد است، گفت: "بايد با اين افراد برخورد قضايی شود."

شادی محمد نصرتی و شيث رضايی، دو بازيکن تيم فوتبال پرسپوليس تهران در جريان بازی با تيم داماش گيلان از سوی فدراسيون فوتبال ايران "زشت و شرم‌آور" توصيف شده است.

بخش فارسی سايت گل نيز شوخی اين دو بازيکن را "شوخی بالای ۱۶" ناميد.

همچنين کارلوس کی‌روش سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت حرکت شيث و نصرتی "اتفاق بدی" برای فوتبال بود.

روزنامه اعتماد، "شيث رضايی و محمد نصرتی" را نتيجه وضع حاکم بر فوتبال ايران معرفی کرده و نوشته است علت اين ماجراها را بايد در جای ديگری جست‌وجو کرد

کميته انضباطی فدراسيون فوتبال ايران اين دو بازيکن را تا "اطلاع بعدی" از همراهی با تيم پرسپوليس و حضور در تمامی مسابقات رسمی و کليه اماکن ورزشی محروم کرده است.

در همين حال کميته انضباطی باشگاه پرسپوليس نيز محمد نصرتی را به محروميت از بازی تا اطلاع بعدی و کسر ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد و شيث رضايی را به محروميت از دو بازی و کسر ۱۵ درصد مبلغ قرارداد محکوم کرده است.

باشگاه پرسپوليس اعلام کرده است حتی در صورت عذرخواهی محمد نصرتی و شيث رضايی، محروميت آن‌ها کمتر نخواهد شد.

در همين حال مجلس ايران، محمد عباسی، وزير ورزش و جوانان را فراخوانده تا درباره حرکات اين دو بازيکن به کميسيون فرهنگی توضيح دهد.

"نصرتی و رضایی، نتیجه وضعیت حاکم بر فوتبال ایران"

روزنامه اعتماد چاپ تهران در شماره چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۰ نوشت: "فوتبال ايران چند روزی است درگير «انگشت‌نما»ها شده و از قاضی‌ها تا نماينده‌ها، از کارشناسان تا مردم عادی برای آن حرف می‌زنند و حکم صادر می‌کنند، غافل از اينکه اتفاقات امروز فوتبال محصول فرهنگی است که سال‌هاست در ميان ايرانيان رخنه کرده است و چنين روزهايی را به وجود آورده است."

اعتماد در ادامه نوشته است: "بهتر است سری به مدارس فوتبالی بزنيد که قرار است آينده فوتبال را بسازد. فوتبالی که موی بازيکن را در رختکن با ماشين اصلاح، کوتاه می‌کنند. فوتبالی که هيات رييسه‌ای دارد اما نمی‌توانند عليه هم لابی نکنند. فوتبالی که عدالت گمشده آن است و همه‌چيز با لابی‌های پشت پرده افشا می‌شود. فوتبالی که ميزان اختلاس در آن بالا گرفته و مديران يکی يکی از باشگاه‌های کنار گذاشته می‌شوند."

اين گزارش روزنامه اعتماد، "شيث رضايی و محمد نصرتی" را نتيجه اين وضع حاکم بر فوتبال ايران معرفی کرده و نوشته است علت اين ماجراها را بايد در جای ديگری جست‌وجو کرد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    طرف گل زده، بجای تشکر رفیقش انگشتش کرده حالا باید شلاق هم بخوره؟ برای چی آخه؟ حالا اگر تجاوز کننده لباس شخصی بود تجاوز شده دانشجو و اسم استایوم کهریزک هیچکس حق حرف زدن در این مورد رونداشت!

  • کاربر مهمان

    تازه دعواي مازيار زارع با بازيکن داماش و فحاشي بازيکنان استقلال بهمديگرناديده گرفته شد.... اشکال اساسی وجود نامديران دزد و فرصت طلب است که اساس اصلی ورزش را فدای سودجوييهای خود کرده اند... ليدر مشت به مربی ميزند... داور را تعقيب و در پمپ بنزين کتک ميزنند. مربي به بازيکن فحاشي ميکندو.. ....تفرقه بنداز و حکومت کن و.... آقايان مشغول پرکردن جيبها و ارسال به خارج هستند.... !!