ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله انتحاری به ریاست امنیت ملی افغانستان در کابل

در این حمله دست کم پنج نفر کشته و دو نفر مجروح شده‌اند. این دومین بار در طی یک هفته است که به نهاد اطلاعاتی افغانستان حمله می‌شود.

یک عامل انتحاری صبح دوشنبه ۲۵ دسامبر/ ۴ دی در نزدیکی ریاست امنیت ملی افغانستان خود را منفجر کرد و دست کم پنج نفر را به کشتن داد. داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

دوشنبه ۲۵ دسامبر، کابل در نزدیکی ریاست امنیت ملی افغانستان

هفته گذشته گروه دولت اسلامی (داعش) به محل آموزش نهاد اطلاعاتی افغانستان حمله کرد. در حمله هفته گذشته مهاجم انتحاری قبل از آنکه بتواند عده‌ای را به کشتن دهد، به قتل رسید.

در بیانیه‌ای که داعش در سایت اعماق منتشر کرده، مسئولیت حمله انتحاری به ریاست ملی امنیت افغانستان را به عهده گرفته است.

یکی از کارمندان ریاست امنیت ملی افغانستان گفته است که حمله انتحاری صبح دوشنبه در نزدیکی در ورودی ریاست امنیت ملی افغانستان در کابل اتفاق افتاده است. پنج نفری که در این حمله کشته شدند، غیر نظامی بودند. دو نفر هم در این حمله مجروح شده‌اند که آن‌ها هم غیر نظامی بودند.

شاخه گروه دولت اسلامی (داعش) در افغانستان سال ۲۰۱۵ در مرز پاکستان و در رقابت با طالبان ظهور کرد. دامنه فعالیت این گروه روز به روز گسترده‌تر می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.