ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله ارتش سوریه به غوطه غربی در جوار مرز اسرائیل

ایران با تسلط بر این منطقه در مرز اسرائیل مستقر می‌شود. حزب‌الله لبنان و شبه‌نظامیان شیعه طرفدار ایران بار اصلی عملیات را به عهده گرفته‌اند.

ارتش سوریه با پشتیبانی شبه‌نظامیان شیعه طرفدار ایران حمله تازه‌ای را به غوطه غربی در دامنه ارتفاعات جبل‌الشیخ در نزدیکی مرز اسرائیل آغاز کرده است.

ارتفاعات جبل‌الشیخ در غوطه غربی

خبرگزاری رویترز گزارش داده که صبح دوشنبه ۲۵ دسامبر ارتش سوریه با همراهی شبه‌نظامیان شیعه طرفدار ایران و حزب‌الله لبنان از شرق و جنوب به بیت‌جن حمله کرده‌اند. توپخانه ارتش سوریه با آتش سنگین و جنگنده‌های شکاری نیروهای هوایی سوریه مواضع مخالفان مسلح اسد در عمق غوطه غربی را هدف قرار داده‌اند.

ارتش سوریه اعلام کرده است که موفق شده در حین پیشروی به طرف بیت‌جن، روستای مقر المیر در دامنه کوه جبل الشیخ را محاصره کند.

این منطقه که در جنوب غربی دمشق واقع شده و به نام «غوطه غربی» شناخته می‌شود، آخرین مقر مخالفان مسلح بشار اسد و تنها نقطه‌ای از خاک سوریه است که در نزدیکی مرز اسرائیل تحت کنترل آن‌ها قرار دارد.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابعی که در نهادهای اطلاعاتی غرب دارد گزارش داده که حزب‌الله لبنان و شبه‌نظامیان شیعه طرفدار ایران در حمله به غوطه غربی نقش اصلی را ایفا می‌کنند. ایران با تسلط بر این منطقه در مرز اسرائیل مستقر می‌شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.