ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

نوبخت: پشیمان‌ها اصلاً کی رأی داده‌اند؟

سخنگوی‌ دولت روحانی در واکنش به اعتراضات مردم در شبکه‌های اجتماعی به گرانی می‌گوید معترضان از مردم نیستند.

سخنگوی‌ دولت روحانی در واکنش به کمپین «ما پشیمان هستیم» که در اعتراض به سیاست‌های دولت در شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده، گفته است شرکت‌کنندگان در این کمپین هرگز با مردم همراه نبوده‌اند.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت

هنوز یک روز از ارائه لایحه بودجه حسن روحانی برای سال ۹۷ نگذشته بود که عده‌ای از چهره‌های سرشناس کارزاری در شبکه‌های اجتماعی به راه انداختند با عنوان: ما پشیمان هستیم. به زودی این کارزار فراگیر شد. معترضان به سیاست‌های انقباضی دولت روحانی به تعرفه سه برابری خروج از کشور، قطع یارانه ۳۵ میلیون نفر، بنزین ۱۵۰۰ تومانی، دلار ۴۲۰۰ تومانی و همزمان افزایش بودجه مراکز و مؤسسات نورچشمی رهبر جمهوری اسلامی اشاره می‌کنند و می‌گویند از اینکه به حسن روحانی رأی دادند پشیمان‌اند.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت روحانی در نشست خبری ۵ دی خود به این کارزار هم اشاره کرد و گفت:

«ما تشخیص می‌دهیم که عده‌ای لباس نقد پوشیده‌اند و هیچ‌وقت هم کنار دولت و‌ ملت نبوده‌اند. اینهایی که گفتند "ما پشیمان هستیم" کی رأی داده‌اند که حالا پشیمان هستند؟»

پیش از این حسام‌الدین آشنا گفته بود که عده‌ای از طرفداران محمود احمدی‌نژاد و مخالفان روحانی کارزار «ما پشیمان هستیم» را به راه انداخته‌اند و این کارزار به نارضایتی مردم ربط ندارد، بلکه یک جریان تبلیغی است.

حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی در واکنش به کمپین «ما پشیمان هستیم» گفته بود پای قول‌اش ایستاده و از مردم هم خواسته بود آن‌ها هم پای قول وفاداری‌شان به او بایستند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پيام

    من خشحالم كه اصلا راي نداده ونخواهم دادتا اين مزخرف ممد باقر با اين رديف بودجه هاي تعريف كرده نشان دادند به همه كه فقط به جيب خودشان فكر ميكنند تا فكر مرد

  • mansour pirykhanghah

    حتی اگر این اشخاص محترم به شما اصلاح طلبان جعلی رأی هم نداده باشند،تو ***و دیگر اصلاح طلبان *** تر از تو باید به این نکته توجه میکردید که این اشخاص محترم و دیگر معترضین اجتماعی در تحریک مردم علیه اصولگرایان بسیار مفید بوده اند. اگر تو و دیگر اصلاح طلبان گمان میکنید که این جمع کلا ساندیس خور اصولگرا هستند،باید صریح بگویم که *** تر از آنی هستید که مردم فکر میکنند!

  • روزبه

    خودت به خریت نزن. کی شما گفتی نصف بودجه رو میدی به نظامی ها و حوزه های علمیه و کشورهای خارجی. کی گفتیید یارانه ها رو قطع میکنی وبجاش میریزی حلق ملاها. کی گفتی قصد داری خروجی ها چند برابر کنی و بنزین 1500 و دلار رو گرون بفروشی به ملت وووو کدوم پروژه راه افتاده؟ مثل سابق نفت و گاز فروشی میکنید و پول بدون پشتوانه چاپ میکنید که روز و به شب برسونید. کار کو؟ محیط زیست کو؟ .......