ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

حمله طالبان به یک شرکت ایتالیایی در هرات

<p>بر اثر حمله گروهی از مهاجمان مسلح وابسته به طالبان به يک شرکت ايتاليايی در نزديک فرودگاه ولايت هرات در غرب افغانستان، دو تن کشته و شش تن، از جمله چهار سرباز ايتاليايی زخمی شدند.</p> <!--break--> <p><br /> در اين حمله که ساعت ۹ بامداد امروز، پنج&zwnj;شنبه ۱۲ آبان&zwnj;ماه در شهرستان گذره هرات صورت گرفت چهار مهاجم مسلح شرکت ايتاليايی اسکو را هدف قرار دادند.</p> <p><br /> نثار احمد پوپل، فرماندار شهرستان گذره گفت که در اين رويداد ابتدا يک تن از مهاجمان که مجهز به کمربند انتحاری بود سوار بر يک خودروی بمب&zwnj;گذاری شده به دروازه ورودی اين شرکت کوبيد.</p> <p><br /> وی گفت که پس از اين انفجار سه مهاجم ديگر وارد اين شرکت شده و با نگهبانان درگير شدند.</p> <p><br /> به گفته پوپل در حمله&zwnj;ای که تا ساعت يک بعد از ظهر ادامه داشت و با ضد حمله نيروهای دولتی و نظاميان ناتو روبه&zwnj;رو شد؛ دو نگهبان شرکت اسکو که شهروندان افغانستان هستند کشته و دو تن ديگر از نگهبانان زخمی شدند.</p> <blockquote> <p>ايتاليا فرماندهی نيروهای ۱۲ مليتی آيساف در غرب افغانستان را برعهده دارد و افزون بر آن يک تيم بازسازی ولايتی اين کشور در هرات مستقر است</p> </blockquote> <p>سرهنگ ليورو وينسنزو، مسئول دفتر مطبوعاتی حوزه غرب آيساف يا نيروهای بين&zwnj;المللی کمک به تأمين امنيت افغانستان تأييد کرد که چهار سرباز ايتاليايی نيز در جريان اين حمله زخمی شده&zwnj;اند.</p> <p><br /> به گفته وی شرکت اسکو يک شرکت حمل و نقل و خدماتی ايتاليايی است که نيازمندی&zwnj;های آيساف را تأمين می&zwnj;کند.</p> <p><br /> ايتاليا فرماندهی نيروهای ۱۲ مليتی آيساف در غرب افغانستان را برعهده دارد و افزون بر آن يک تيم بازسازی ولايتی اين کشور در هرات مستقر است.</p> <p><br /> مسئوليت تأمين امنيت شهر هرات سه ماه پيش از نظاميان بين&zwnj;المللی به نيروهای امنيتی افغانستان سپرده شد.</p> <p><br /> با پايان برنامه دولت افغانستان احتمال می&zwnj;رود تا يک ماه ديگر مسئوليت تأمين امنيت شماری از مناطق اين ولايت از جمله محل استقرار شماری از مراکز عمده نظامی داخلی و خارجی از جمله فرماندهی آيساف در آن مستقر هستند به نيروهای امنيتی افغانستان واگذار شود.</p> <p>&nbsp;</p>

بر اثر حمله گروهی از مهاجمان مسلح وابسته به طالبان به يک شرکت ايتاليايی در نزديک فرودگاه ولايت هرات در غرب افغانستان، دو تن کشته و شش تن، از جمله چهار سرباز ايتاليايی زخمی شدند.

در اين حمله که ساعت ۹ بامداد امروز، پنج‌شنبه ۱۲ آبان‌ماه در شهرستان گذره هرات صورت گرفت چهار مهاجم مسلح شرکت ايتاليايی اسکو را هدف قرار دادند.

نثار احمد پوپل، فرماندار شهرستان گذره گفت که در اين رويداد ابتدا يک تن از مهاجمان که مجهز به کمربند انتحاری بود سوار بر يک خودروی بمب‌گذاری شده به دروازه ورودی اين شرکت کوبيد.

وی گفت که پس از اين انفجار سه مهاجم ديگر وارد اين شرکت شده و با نگهبانان درگير شدند.

به گفته پوپل در حمله‌ای که تا ساعت يک بعد از ظهر ادامه داشت و با ضد حمله نيروهای دولتی و نظاميان ناتو روبه‌رو شد؛ دو نگهبان شرکت اسکو که شهروندان افغانستان هستند کشته و دو تن ديگر از نگهبانان زخمی شدند.

ايتاليا فرماندهی نيروهای ۱۲ مليتی آيساف در غرب افغانستان را برعهده دارد و افزون بر آن يک تيم بازسازی ولايتی اين کشور در هرات مستقر است

سرهنگ ليورو وينسنزو، مسئول دفتر مطبوعاتی حوزه غرب آيساف يا نيروهای بين‌المللی کمک به تأمين امنيت افغانستان تأييد کرد که چهار سرباز ايتاليايی نيز در جريان اين حمله زخمی شده‌اند.

به گفته وی شرکت اسکو يک شرکت حمل و نقل و خدماتی ايتاليايی است که نيازمندی‌های آيساف را تأمين می‌کند.

ايتاليا فرماندهی نيروهای ۱۲ مليتی آيساف در غرب افغانستان را برعهده دارد و افزون بر آن يک تيم بازسازی ولايتی اين کشور در هرات مستقر است.

مسئوليت تأمين امنيت شهر هرات سه ماه پيش از نظاميان بين‌المللی به نيروهای امنيتی افغانستان سپرده شد.

با پايان برنامه دولت افغانستان احتمال می‌رود تا يک ماه ديگر مسئوليت تأمين امنيت شماری از مناطق اين ولايت از جمله محل استقرار شماری از مراکز عمده نظامی داخلی و خارجی از جمله فرماندهی آيساف در آن مستقر هستند به نيروهای امنيتی افغانستان واگذار شود.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.