ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

روز بد روزنامه‌نگاری در افغانستان

دفتر خبرگزاری صدای افغان (آوا) هدف حملات انتحاری پیاپی قرار گرفت. تصاویر از کارکنان این خبرگزاری بعد از حمله.

پنجشنبه ۲۸ دسامبر/ ۷ دی روز بدی برای رونامه‌نگاران در افغانستان بود. دفتر خبرگزاری صدای افغان (آوا) هدف حملات انتحاری قرار گرفت. شمار زیادی از روزنامه‌نگاران و کارکنان آوا در این حملات انتحاری پی درپی کشته و زخمی شدند. وزارت کشور افغانستان تعداد کشته‌شدگان را ۴۰ و تعداد مجروحان را ۳۰ نفر اعلام کرده اما خبرگزاری آوا می‌گوید تعداد کشته شدگان و مجروحان بیشتر از آمار رسمی است. تصاویری از روزنامه‌نگاران و کارکنان خبرگزاری صدای افغان بعد از حملات انتحاری ۷ دی به محل کارشان:

کمیته امنیت روزنامه‌نگاران افغان حمله به دفتر خبرگزاری آوا را به «شدیدترین شکل ممکن» محکوم کرده است.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • عسگر آهنین

    موسسه فرهنگی تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی ایران است که شرح تاسیس آن در ویکیپدیا هم آمده است. ارگان خبری آن در ایران خبرگزاری مهر است. موسسه فرهنگی تبیان افغانستان هم در معرفی خود نوشته که "در سال 80و متعاقب انتصاب رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی ، حجه الاسلام والمسلمین دكتر سید مهدی خاموشی بر مبنای رهنمودهای مقام معظم رهبری رویكرد جدیدی در زمینة استفاده از فناوری روز جهت اجرای وظایف و دستیابی به اهداف سازمان تبلیغات اسلامی در این سازمان دنبال شد ..." حمله تروریستی البته محکوم است، اما تیتر این مطلب به هیجوجه پذیرفتنی نیست. −−−−−−−− ویراستار: در مورد تیتر حق با شماست. تصحیح شد.

  • ش

    موسسه تبیان که تو این حمله تخریب شده مال حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی هست