ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

سفر نخست‌وزیر استرالیا به افغانستان

<p>نخست&zwnj;وزير استراليا طی سفری از پيش اعلام نشده به افغانستان، اعلام کرد که استراليا متعهد است تا مأموريت خود را در افغانستان به&zwnj;طور کامل به انجام برساند.</p> <!--break--> <p>جوليا گيلارد،&zwnj; در اين سفر که روز يکشنبه ۱۵ آبان&zwnj;ماه صورت گرفت ابتدا به شهر ترينکوت مرکز ولايت ارزگان در جنوب افغانستان رفت و از نزديک با نظاميان استراليايی ديدار کرد.</p> <p>اين ديدار پس از رويداد خونين هفته گذشته صورت می&zwnj;گيرد که طی آن سه سرباز استراليايی از سوی يک مهاجم که لباس ارتش افغانستان را پوشيده بود کشته شد. در اين رويداد شماری ديگر از سربازان نيز زخمی شدند.</p> <blockquote> <p>استراليا در حدود ۱۵۵۰ سرباز در افغانستان دارد که زير پوشش فرماندهی ناتو فعاليت دارند. از سال ۲۰۰۱ تاکنون ۳۳ سرباز اين کشور در افغانستان کشته شده&zwnj;اند</p> </blockquote> <p>نخست&zwnj;وزير استراليا دراين ديدار با سربازان اين کشور از کارکرد آنان در جنوب افغانستان قدردانی نمود و گفت: </p> <p>&quot;مردم استراليا از فعاليت سربازان&zwnj;شان در افغانستان قدردانی می&zwnj;کنند و من در حالی که استراليا برای مرحله بعدی حضور در اين کشور برنامه&zwnj;ريزی می&zwnj;کند به ديدار شما آمده&zwnj;ام.&quot;</p> <p>جوليا گيلارد سپس برای ديدار با حامد کرزی و اعلام راه&zwnj;اندازی سفارت جديد اين کشور به کابل سفر کرد.</p> <p>حامد کرزی در ديدار با خانم گيلارد نسبت به وقوع حمله خونين به نظاميان استراليايی با خانواده&zwnj;های قربانيان و زخمی&zwnj;شدگان اين حمله ابراز هم&zwnj;دردی نمود.</p> <p>رهبران دو کشور در ديداری که در کاخ رياست جمهوری افغانستان در کابل صورت گرفت روی مسائل مورد علاقه به&zwnj;ويژه برنامه انتقال امنيت از نظاميان ناتو به نيروهای امنيتی افغانستان تا پايان سال ۲۰۱۴ گفت&zwnj;وگو کردند.</p> <p>بر پايه توافق افغانستان با ناتو قرار است حدود ۱۳۰ هزار سرباز خارجی تا پايان سال ۲۰۱۴ از اين کشور خارج شوند و طی اين مدت مسئوليت تأمين امنيت افغانستان به&zwnj;طور تدريجی به نيروهای امنيتی اين کشور واگذار شود.</p> <p>استراليا در حدود ۱۵۵۰ سرباز در افغانستان دارد که زير پوشش فرماندهی ناتو فعاليت دارند. از سال ۲۰۰۱ تاکنون ۳۳ سرباز اين کشور در افغانستان کشته شده&zwnj;اند.</p> <p>&nbsp;</p>

نخست‌وزير استراليا طی سفری از پيش اعلام نشده به افغانستان، اعلام کرد که استراليا متعهد است تا مأموريت خود را در افغانستان به‌طور کامل به انجام برساند.

جوليا گيلارد،‌ در اين سفر که روز يکشنبه ۱۵ آبان‌ماه صورت گرفت ابتدا به شهر ترينکوت مرکز ولايت ارزگان در جنوب افغانستان رفت و از نزديک با نظاميان استراليايی ديدار کرد.

اين ديدار پس از رويداد خونين هفته گذشته صورت می‌گيرد که طی آن سه سرباز استراليايی از سوی يک مهاجم که لباس ارتش افغانستان را پوشيده بود کشته شد. در اين رويداد شماری ديگر از سربازان نيز زخمی شدند.

استراليا در حدود ۱۵۵۰ سرباز در افغانستان دارد که زير پوشش فرماندهی ناتو فعاليت دارند. از سال ۲۰۰۱ تاکنون ۳۳ سرباز اين کشور در افغانستان کشته شده‌اند

نخست‌وزير استراليا دراين ديدار با سربازان اين کشور از کارکرد آنان در جنوب افغانستان قدردانی نمود و گفت:

"مردم استراليا از فعاليت سربازان‌شان در افغانستان قدردانی می‌کنند و من در حالی که استراليا برای مرحله بعدی حضور در اين کشور برنامه‌ريزی می‌کند به ديدار شما آمده‌ام."

جوليا گيلارد سپس برای ديدار با حامد کرزی و اعلام راه‌اندازی سفارت جديد اين کشور به کابل سفر کرد.

حامد کرزی در ديدار با خانم گيلارد نسبت به وقوع حمله خونين به نظاميان استراليايی با خانواده‌های قربانيان و زخمی‌شدگان اين حمله ابراز هم‌دردی نمود.

رهبران دو کشور در ديداری که در کاخ رياست جمهوری افغانستان در کابل صورت گرفت روی مسائل مورد علاقه به‌ويژه برنامه انتقال امنيت از نظاميان ناتو به نيروهای امنيتی افغانستان تا پايان سال ۲۰۱۴ گفت‌وگو کردند.

بر پايه توافق افغانستان با ناتو قرار است حدود ۱۳۰ هزار سرباز خارجی تا پايان سال ۲۰۱۴ از اين کشور خارج شوند و طی اين مدت مسئوليت تأمين امنيت افغانستان به‌طور تدريجی به نيروهای امنيتی اين کشور واگذار شود.

استراليا در حدود ۱۵۵۰ سرباز در افغانستان دارد که زير پوشش فرماندهی ناتو فعاليت دارند. از سال ۲۰۰۱ تاکنون ۳۳ سرباز اين کشور در افغانستان کشته شده‌اند.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.