ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تهران در هفتمین روز تظاهرات سراسری

از غروب ۱۳ دی تجمعاتی در میدان انقلاب شکل گرفت و به تدریج گسترده شد. تجمع خانواده‌های بازداشت‌شدگان در حوادث اخیر مقابل زندان اوین نیز به خشونت کشیده شد.

در هفتمین روز تظاهرات سراسری در ایران گرایش آشکاری مشاهده می‌شود که دامنه تظاهرات از حاشیه به مرکز گسترش پیدا کند. کاربرانی با هشتگ «تهران به پا خیر» شهروندان تهرانی را دعوت کرده‌ بودند که به تظاهرکنندگان در دیگر شهرهای ایران بپیوندند. فضا در تهران همچنان امنیتی‌ست. با این‌حال از غروب ۱۳ دی تجمعاتی در میدان انقلاب شکل گرفت و به تدریج گسترده شد. معترضان از خیابان به کوچه‌های خلوت‌تر رفته بودند، آتش روشن کرده بودند و شعار می‌دادند مرگ بر دیکتاتور/ مرگ بر خامنه‌ای. فیلمی از تجمع تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است:

همزمان با آغاز تظاهرات سراسری در هفتمین روز، بستگان تعدادی از بازداشت‌شدگان مقابل زندان اوین اجتماع کرده بودند. این تجمع هم به خشونت کشیده شد. مأموران انتظامی، بسیجیان و لباس شخصی‌ها بستگان بازداشت‌شدگان را با خشونت از مقابل زندان اوین پراکنده کردند:



این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.