ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

معاون وزیر کار: جرقه را کدام امام جمعه زد؟

احمد میدری معاون وزیر کار خطاب به جریانات اصولگرا گفت: ۵ سال شبانه‌روز در جامعه پمپاژ یاس کردید، امروز بروید جمع بکنید. شهرها به آشوب کشیده شده جرقه را کدام امام جمعه زد؟

احمد میدری معاون وزیر کار در اظهارنظری پیرامون اعتراضات سراسری مردم، به جریانات اصولگرا تاخت و از جمله گفت: ۵ سال شبانه‌روز در جامعه پمپاژ یاس کردید، امروز بروید جمع بکنید. شهرها به آشوب کشیده شده جرقه را کدام امام جمعه زد؟

اشاره میدری به آغاز تظاهرات سراسری مردم از شهر مشهد است. روز پنجشنبه هفته گذشته مردم در مشهد و شهرهای دیگر خراسان در اعتراض به وضعیت نابسامان اقتصادی و گرانی به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت روحانی شعار دادند. برخی اصلاح‌طلبان و مقامات دولتی، «جبهه پایداری» و علم الهدی امام جمعه را عامل پشت پرده راه‌اندازی تظاهرات و تحریک معترضان علیه دولت خواندند.

در همین زمینه معاون وزیر کار خطاب به «خبرگزاریهای راست» که به گفته او از گسترش اعتراضات به سراسر کشور ناراحتند می‌گوید:

«چیزی را درو می‌کنید که خودتان تولید کردید. شما در تورم ۴۰ درصدی صدایتان درنیامد. برای یک شوکی که این چند روز بوجود آمد، الان خبرنگار از من دارد سوال می‌کند آقا شما تو این چند روز تخم مرغ خریدی؟ من میتونم از ایشان سوال کنم خانم شما زمان احمدی‌نژاد نخود خریدی؟ لوبیا خریدی؟ چرا اونموقع خبرگزاری فارس چیزی منتشر نمی‌کرد. چرا اونموقع توی تلویزیون هیچ چی رو منتشر نمی‌کردین؟»

در همین رابطه محمود واعظی رئیس دفتر روحانی هم به نامه سرگشاده دانشجویان بسیجی دانشگاه تهران که خواستار استعفای حسن روحانی و دولت دوازدهم شده بودند، گفت: «من چنین چیزی نشنیده ام. کسانی که این گونه اظهارنظر می کنند باید جای پایشان را در شروع حرکات اخیر در مشهد هم ببینند.»

تظاهرات اعتراضی ۱۳۹۶

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کیومرثی

    البته حق با اصلاح طلبان است و جمع کردن عواقب نابسامانی و تحریم های دوره احمدی نزاد کار آسانی نیست.اما مشکل اینجاست که جامعه ایران به طور کلی در آستانه تزلزل روحی و اخلاقی و اقتصادی و غیره است و سیاست و قدرت و اتصادی جناح راست و مخصوصا سپاه دارد تیشه بر ریشه جهموری اسلامی می زند!