ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

واعظی: جای پای درخواست‌کنندگان استعفای روحانی در حرکات اخیر مشهد هست

محمود واعظی، رییس دفتر رئیس‌جمهوری ایران می‌گوید کسانی که درخواست استعفای حسن روحانی را مطرح کرده‌اند در شروع اعتراضات مشهد نقش داشته‌اند.

محمود واعظی، رییس دفتر رئیس‌جمهوری ایران می‌گوید کسانی که درخواست استعفای حسن روحانی را مطرح کرده‌اند در شروع اعتراضات مشهد نقش داشته‌اند.

محمود واعظی، رییس دفتر رئیس‌جمهوری ایران

به‌گزارش خبرگزاری کار ایران (ایلنا) واعظی درباره بیانیه جمعی از دانشجویان اصولگرای دانشگاه تهران که خواهان استعفای دولت دوازدهم و برگزاری انتخابات زودهنگام در چارچوب اصول قانون اساسی شده‌ بودند، ‌ گفت: «من چنین چیزی را نشنیده‌ام. کسانی که اینگونه اظهارنظر می‌کنند باید جای پایشان را در خود شروع حرکات اخیر در مشهد هم ببینید.»

اعتراضات سراسری در شهرهای ایران از پنج‌شنبه ۷ دی از مشهد آغاز شد و تا روز پنج‌شنبه ۱۴ دی ادامه داشته است. بر اساس آمار رسمی جمهوری اسلامی شمار کشته‌شدگان در این اعتراضات به دست‌کم ۲۲ نفر رسیده‌ و بیش از یک‌هزار نفر بازداشت شده‌اند. برخی، از جمله مدافعان دولت معتقدند که اعتراضات مشهد ابتدا از سوی اصولگرایان با هدف مقابله با دولت آغاز شد و بعد از دست آن‌ها خارج شد و مخالفان نظام آن را به دست گرفتند.

دانشجویان اصولگرا به مناسبت گذشت ۱۵۰ روز از آغاز کار دولت دوازدهم نوشته شده بود و آن را وب‌سایت «خبرنامه صادق» منتشر کرد. آن‌ها در بیانیه خود نوشته بودند که در این مدت نه تنها وعده‌های اقتصادی و معیشتی دولت روحانی متحقق نشده بلکه سیاست‌های دولت هرگونه امید به بهبود وضع کنونی کشور را از میان برده است.

بیشتر بخوانید:

در همین زمینه: مجموعه مطالب زمانه درباره برآمد جنبش اعتراضی (از دی‌ماه ۱۳۹۶)

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.