ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انداختن چادر بر سر زن نوازنده چینی هنگام اجرای زنده در جشنواره فجر

در جریان اجرای یک گروه چینی در جشنواره موسیقی فجر، روسری یکی از زنان نوازنده این گروه افتاد. یک مأمور زن از حراست جشنواره فجر در میانه اجرای زنده این گروه، چادر سیاهی بر سر این نوازنده انداخت.

در جریان اجرای یک گروه چینی در سومین شب از جشنواره موسیقی فجر، روسری یکی از زنان نوازنده این گروه افتاد. یک مأمور زن از حراست جشنواره فجر در میانه اجرای زنده این گروه در فرهنگسرای نیاوران، چادر سیاهی بر سر این نوازنده انداخت.

عکس‌ها از Mohammad Moheimany

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • پرتو نوری علا

    این خانم نوازنده باید مقاومت می کرد و اجازه نمی داد بر سرش ، آن هم در میانه نواختن موسیقی، چادر بیندازند. دیدنی بود اگر این خانم کمی شهامت داشت.

  • انگارستان

    با پیام هایی مانند این که: ای جمهوری خلق چین، ای مردم چین، به بیند حکومت چین حامی چه هیولایی است! ای مردم چین به بیند چگونه حکومت پکن - بخاطر مقدرای منافع مادی- چنین ننگین از حکومتی دینی ایران حمایت میکند، و به این حکومت سرکوبگر آزادی بیان و به این حکومت سرکوبگر آزادی پوشش، و به این حکومت ضد فرهنک و حکومت ضد موسیقی، این حکومت ضد صدای زن... تجهیزات شنود و فیلترینگ می فروشد!، به این حکومت دین، سلاح، ابزار شکنجه، ابزار قتل، ابزار سرکوب می فروشد و با خرید نفت و مواد فراوری نفت و گاز (از ثورت عمومی غرت شده مردمان فقیر ایران)دارد به این حکمت ضد سکولار و ضد غیر مسلمان و حتی ضد سنی و حتی ضد شیعه ! کمک می کند!... این گونه بایست از این فرصت ها استفاده کرد و ماهیت ضد بشری حکومت دینی ایران در پیش مردم کشورهای حامی این حکومت افشا کرد. ما بایست حامیان این حکومت ضد بشری از این راه ها تحت فشار بگذارید و شاید هم بتوانید حاکمان سرمایه دارهایش را به سر وجدان بیاوریم و بالاخره بفهمند دارند چی هیولای ضد بشری حمایت و تجهیز می کنند! هیولایی که اگر همین طور به حیات ننگین ضد بشری اش ادامه دهد در آینده نزدیک کشورهای حامی اش مانند چین و روسیه و.. مورد هدف قرار خواهد داد و این را را با کارنامه ننگینش نشان داده، این هیولا به فرزندان خود هم رحم نمی کند، چه برسد به رو س ها و چینی های کمونیست ملحد و غیر مسلمان و غیر شیعه ولایی! حتی بر فرض محال، سران و سرمایه دران چین و روسیه و بقیه خائنان به سکولاریسم در جهان هم به تشیع ولایی در آیند هیچ شانسی ندارند، این حکومت قبلا در قهقرای انحطاط دیکتاتوری، رفقای شیعه ولایی اش را به بیچارگی کشانده و نابود کرده است. این هیولای ضد بشریت ، و از آن، رفاقت و انصاف نبایست توقع داشت!

  • انگارستان

    همین مطلب جالب برخود داعشی وار نسبت به یک خانم میهمان که در گروه دعوت شده موسیقی چینی . این وقایع فرصت هستند برای یاری کنندگان جنبش عدالت و دموکراسی خواهی مردمان ایران. ما می دانیم کشور جمهوری خلق چین، از حامیان اصلی حکومت دینی (تئوکراسی) ایران است. اهمیت چنی فرصت های آگاهی بخشی برای کمک به جنبش مردم ایران را بایست درک کرد و از آن نهایت استفاده برد. مثلا میلیون ها کاربر ایرانی بریده هیمن صحنه مشمئز کننده داعشی وار عوامل حکومت ایران را با زیرنویس های انگلیسی و چینی برای کاربران میلیاردی کشور چین ارسال کنند.

  • انگارستان

    من می خواهم چند ایده و پیشنهاد را در چند کامنت در چند مطلب از مطالب پرشمار و رازنده سایتتان ارائه دهم. قطعا من محتوای هر مطلب می خوانم و سعی می نم کامنت ارتباطی هم داشته بادش، اما تنگناهای کامنت و حجم بالای پیام ها موجب موجب امثالهم از شما توقع مساعدت داشته باشیم و زیاد گیر ندهید به ارتباط صوری کامنت و طمل... همه این کامنت ها در راستای یک چیز است و همان کمک به جنیش عدالت و دموکراسی خواهی مردمان ایران.

  • انگارستان

    هنوز درحواست های تضمین های مانند "دستان رستم" (در مطلب: مردم معترض با نفی دین دولتی سکولار شده‌اند) باقی است در موارد مهمی چون حفظ اطلاعات شخصی حتی برای کاربران ناشناس. درخواست عدم ذخیره هرگونه اطلاعاتی منجر به کشف موقعیت و شناسایی کاربران منتقد می شود. امثال ما بسیار هستند که در کنجی هستند ولی می توانند کمک موثری کنند در پیش برد جنبش عدالت و دموکراسی خواهی مردمان ایران. ما چیزی زیادی نمی خواهیم و تنها چیزی می خواهی باز بودن یک کانال برای رساندن پیام و سخنمان و امنیت و دیگر هیچ.