ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انفجار در نزديکی اتوبوس زائران ايرانی چند کشته و زخمی بر جا گذاشت

<p>بر اثر انفجار بمبی در نزديکی اتوبوس حامل زائران ايرانی در خروجی شهر بغداد چند نفر کشته و زخمی شدند.</p> <!--break--> <p><br /> به گزارش منابع خبری ايران، ساعت ۹ بامداد امروز، چهارشنبه ۲۵ آبان&zwnj;ماه يکی از اتوبوس&zwnj;های حامل زائران ايرانی که به سمت سامرا در حرکت بود در خروجی شهر بغداد با انفجار بمبی دچار سانحه شد.</p> <p><br /> علی حيدری، معاون عتبات عاليات سازمان پزشکی حج و زيارت جمعيت هلال احمر با اعلام اين خبر گفت اين انفجار توسط &quot;گروه&zwnj;های تروريستی&quot; صورت گرفته است.</p> <p><br /> به گفته اين مقام مسئول زائران اين اتوبوس از استان فارس و زير پوشش سازمان حج و زيارت بوده&zwnj;اند.</p> <p><br /> علی حيدری به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفت در اين رويداد، محمد پيش&zwnj;قدم، يک ساله و محمد خليلی، ۸۰ ساله کشته شده&zwnj;اند.</p> <blockquote> <p><br /> در اين رويداد، محمد پيش&zwnj;قدم، يک ساله و محمد خليلی، ۸۰ ساله کشته شده&zwnj;اند</p> </blockquote> <p>همچنين اسامی زخمی&zwnj;شدگان اين حادثه محترم خدادادی ۵۷ ساله، بتول پيش&zwnj;قدم ۳۰ ساله، فرجام زارع ۵۰ ساله، سميه افراسيابی ۲۹ ساله و رضوان زارع ۵۷ ساله می&zwnj;باشد.</p> <p><br /> پس از انفجار بمب، در اطراف محل حلقه امنيتی ايجاد شد که ترافيک شديدی را با خود به&zwnj;همراه آورد.</p> <p><br /> در حادثه ديگری که روز گذشته در نزديکی نجف در ديباچه رخ داد اتوبوس حامل زائران ايرانی تصادف کرد و ۲۵ نفر زخمی شدند که حال زخمی&zwnj;شدگان خوب گزارش شده است.</p> <p><br /> همچنين بامداد روز گذشته يک اتوبوس حامل مسافران ايرانی با چهل مسافر در منطقه چلبی&zwnj;باغ از توابع شهرستان زلزله&zwnj;زده ارجيش که در استان وان ترکيه واقع است، مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.</p> <p><br /> مهاجمان برای متوقف ساختن اتوبوس اقدام به شليک گلوله کردند اما راننده اتوبوس با وجودی که از ناحيه سر زخمی شده بود با سرعت اتوبوس را از محل حادثه دور کرد و پس از سپری کردن ۱۰ کيلومتر به يکی از پاسگاه&zwnj;های بين راهی رساند.</p> <p><br /> در اين حمله بر اثر شليک گلوله يک مسافر زن از ناحيه سينه زخمی شد و همچنين هفت نفر ديگر از جمله راننده اتوبوس که يک ايرانی بود مجروح شدند.</p> <p><br /> هنوز هويت مهاجمان مشخص نشده است.</p> <p>&nbsp;</p> <p>&nbsp;</p> <p>عکس تزئينی است.</p> <p><br /> &nbsp;</p>

بر اثر انفجار بمبی در نزديکی اتوبوس حامل زائران ايرانی در خروجی شهر بغداد چند نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش منابع خبری ايران، ساعت ۹ بامداد امروز، چهارشنبه ۲۵ آبان‌ماه يکی از اتوبوس‌های حامل زائران ايرانی که به سمت سامرا در حرکت بود در خروجی شهر بغداد با انفجار بمبی دچار سانحه شد.

علی حيدری، معاون عتبات عاليات سازمان پزشکی حج و زيارت جمعيت هلال احمر با اعلام اين خبر گفت اين انفجار توسط "گروه‌های تروريستی" صورت گرفته است.

به گفته اين مقام مسئول زائران اين اتوبوس از استان فارس و زير پوشش سازمان حج و زيارت بوده‌اند.

علی حيدری به خبرگزاری کار ايران (ايلنا) گفت در اين رويداد، محمد پيش‌قدم، يک ساله و محمد خليلی، ۸۰ ساله کشته شده‌اند.

همچنين اسامی زخمی‌شدگان اين حادثه محترم خدادادی ۵۷ ساله، بتول پيش‌قدم ۳۰ ساله، فرجام زارع ۵۰ ساله، سميه افراسيابی ۲۹ ساله و رضوان زارع ۵۷ ساله می‌باشد.

پس از انفجار بمب، در اطراف محل حلقه امنيتی ايجاد شد که ترافيک شديدی را با خود به‌همراه آورد.

در حادثه ديگری که روز گذشته در نزديکی نجف در ديباچه رخ داد اتوبوس حامل زائران ايرانی تصادف کرد و ۲۵ نفر زخمی شدند که حال زخمی‌شدگان خوب گزارش شده است.

همچنين بامداد روز گذشته يک اتوبوس حامل مسافران ايرانی با چهل مسافر در منطقه چلبی‌باغ از توابع شهرستان زلزله‌زده ارجيش که در استان وان ترکيه واقع است، مورد حمله مسلحانه قرار گرفت.

مهاجمان برای متوقف ساختن اتوبوس اقدام به شليک گلوله کردند اما راننده اتوبوس با وجودی که از ناحيه سر زخمی شده بود با سرعت اتوبوس را از محل حادثه دور کرد و پس از سپری کردن ۱۰ کيلومتر به يکی از پاسگاه‌های بين راهی رساند.

در اين حمله بر اثر شليک گلوله يک مسافر زن از ناحيه سينه زخمی شد و همچنين هفت نفر ديگر از جمله راننده اتوبوس که يک ايرانی بود مجروح شدند.

هنوز هويت مهاجمان مشخص نشده است.

عکس تزئينی است.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کاربر مهمان

    ‫اینها ترور نیست و طبق قوانین حقوق بشر آمریکائي و انگلیسی کشتن مسلمان ترور محسوب ‫نمیشود. ‫اگر اوباما آدم کشی کند . اقدامی جهت برقرای صلح است و اگر هر مسلمان در ‫دنیا احقاق حق ‫کند تروریست محسوب میگردد. ‫امید وارم که حداقل ایرانیهای برنده جوائر حقوق بشری که خدا را شکر روز به روز تعداشان زیاد و ‫حقوقهاشون در این چند ‫سال اخیر صد برابر شده بر علیه این اقدامات عکی العمل نشان دهند.

  • کاربر مهمان

    از پیامگذار فوق درخواست میشود خودش به صنه برود و از مسلمانان دفاع کند.گنده گویی عقده افزاست.

  • کاربر مهمان

    ‫پیامگذار فوق ، نظرت را بده و به نظر دیگران احترام بگذار و قضاوت در خصوص دیگران نکنید. ‫برای قضاوت نیاز به شناخت و ابزار سنجش می باشد که در این خصوص شما فاقد آن ‫‫هستید. و ‫واکنشی عمل نکن و نظر ندهید . برای شما بسیار متاسف هستم . ‫علی ایحال برای شما آرزوی توفیق می کنم. ‫