ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

ویدیو: افشای بخش‌ تازه‌ای از نشست مجلس خبرگان_ پذیرش استعفای آیت‌الله منتظری

ویدیو: افشای بخش‌ تازه‌ای از نشست مجلس خبرگان_ آغاز جلسه و پذیرش استعفای آیت‌الله منتظری. ویدیو را در سایت زمانه ببینید.

شاهد علوی، روزنامه نگار بخش دیگری از ویدیوی جلسه خبرگان رهبری برای انتخاب جانشین آیت الله خمینی را در خرداد ماه سال ۱۳۶۸ را منتشر کرده است. در این نشست برای پذیرش استعفای آیت الله منتظری رأی گیری می شود. شاهد علوی در توضیح این ویدیو نوشته:

«صحبت‌های مشکینی در ابتدای این جلسه، به روشنی تاکیدی است بر این‌که عزل آقای منتظری از سوی خمینی کاملا غیرقانونی بوده است و اصولا خمینی چنین اختیار و اجازه‌ای نداشته است.
خبرگان پس از صحبت‌های مشکینی و توضیح رفسنجانی دال بر اینکه که درباره این موضوع بحث نمی‌کنیم و وارد ماهیت موضوع نمی‌شویم تنها با دو رای مخالف! رای بر عزل آقای منتظری می‌دهند.»

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کوین

    "خشت اول" را خمینیِ کذاب و ریاکار کج گذاشت . و این حتی شامل افعال و اقوال ایشان قبل از روی کار آمدن و کسب قدرت هم می شود . لذا مجموعه ای هم که ایشان تاسیس کرد به تمامی مملو از بدعت های شرعی و قانونی بود ... طبیعی است که " تا ثریا هم این دیوار کج خواهدرفت" و فروریختن آن قطعی و ناشی از ذاتِ خود همین نظام خواهد بود .