ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دو اثر دیگر از ون گوگ یافت شد

مجموعه آثار ونسان ون گوگ (۱۸۵۳-۱۸۹۰) با دو طرح جدید تکمیل شد. موزه ون گوگ در آمستردام اعلام کرد که «تپه مون‌مارتر با معدن» که در ماه مارس ۱۸۸۶ خلق شده، به وضوح از آثار این نقاش است.

مجموعه آثار ونسان ون گوگ (۱۸۵۳-۱۸۹۰) با دو طراحی جدید تکمیل شد. موزه ون گوگ در آمستردام اعلام کرد که «تپه مون‌مارتر با معدن» که در ماه مارس ۱۸۸۶ خلق شده، به وضوح از آثار این نقاش است.

«تپه مون‌مارتر با معدن» (۱۸۸۶) اثری از ونسان ون گوگ که با تازگی یافت شده است.

این طراحی چند سال پیش پیدا شد و کارشناسان در جریان این کشف، یک طراحی دیگر از مجموعه موزه را به عنوان اثری واقعی از ون گوگ شناختند.

پیش از این گمان می‌رفت که طراحی «تپه مون‌مارتر با معدن» اثر این نقاش هلندی نیست. تپه «مون‌مارتر»، در شمال پاریس قرار دارد و در قدیم به‌دلیل وجود کاباره‌ها، قمارخانه‌ها و رفت‌وآمد زنان تن‌فروش «محله‌ای بدنام» شناخته می‌شد. کاباره معروف «مولن روژ» در نزدیکی «مون‌مارتر» قرار دارد. ونسان ون گوگ مدتی در این منطقه زندگی می‌کرد.

به‌گفته آکسل روگر، مدیر آلمانی موزه ون گوگ، هر دو اثر یافت‌شده به‌وضوح در قالب، سبک، تکنیک و مواد به یکدیگر مربوط هستند.

«تپه مون‌مارتر با معدن» متعلق به یک بنیاد است و هرگز قبل از این نمایش داده نشده است.

تِیو میدندورپ، مورخ هنر در موزه ون گوگ گفت: «ون گوگ این طراحی‌ها را در آغاز سال ۱۸۸۶ در پاریس خلق کرده است. آن‌ها مرحله‌ای از فرآیند آموزش هنرمند را نشان می‌دهند که خود بعدها در پاریس آن را تکوین کرد، با این حال این دو اثر هنوز در مسیر هنری سنتی قرار دارند.»

از ونسان ون گوگ حدود ۹۰۰ طراحی به‌جا مانده است. بیش از نیمی از آن‌ها در اختیار موزه ون گوگ آمستردام قرار دارند.

شش سال پیش، در موزه کرولر- مولر در اُترلو هلند، یک اثر دیگر از ون گوگ کشف شد. این اثر زیر یک تابلوی دیگر ناپیدا بود و به لطف تجزیه و تحلیل با اشعه ایکس، یافت شد.

ونسان ون گوگ یا به هلندی «فینسِنت فان خوخ»، از نقاشان تأثیرگذار بر هنر قرن بیستم بود که در سبک امپرسیونیسم نقاشی می‌کرد. بسیاری از آثار شناخته‌شده‌ ون گوگ در دو سال آخر زندگی‌اش تکمیل شدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.