ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دفتر رادیو «صدای عدالت» در ولایت غور افغانستان به آتش کشیده شد

مهاجمان پس از ورود غیرقانونی به دفتر رادیوی خصوصی «صدای عدالت»، یکی از مسئولان آن را مورد حمله قرار داده و سپس دفتر را به آتش کشیدند.

مهاجمان پس از ورود غیرقانونی به دفتر رادیوی خصوصی «صدای عدالت»، یکی از مسئولان آن را مورد حمله قرار داده و سپس دفتر را به آتش کشیدند.

به‌گزارش خبرگزاری پژواک افغانستان، این رویداد شب گذشته، یکشنبه ۲۱ ژانویه / یکم بهمن حدود ساعت ۹ شب رخ داد.

عبدالودود صمیم، یکى از مسئولان این رادیو گفت مهاجمان سه نفر بودند و زمانی به دفتر حمله کردند که او در حال اجرای برنامه بود.

به‌گفته عبدالودود صمیم، آن‌ها ابتدا دست‌ها و دهان او را بستند و سپس محل را به آتش کشیده و از آن‌جا گریختند.

این مسئول رادیو «صدای عدالت» همچنین گفت بارها از مأموران امنیتی خواسته که به محل بروند اما آن‌ها به فریادهای او توجهی نکرده‌اند.

دفتر رادیو «صدای عدالت» در ۱۰ متری حوزه اول امنیتی پلیس قرار دارد. این رادیو ۱۲ سال پیش در ولایت غور آغاز به‌کار کرد.

در سوم دی‌ماه سال جاری نیز دفتر رادیو «سرحد» در ولایت غور افغانستان از سوی افراد ناشناس به آتش کشیده شد که تا کنون عاملان آن بازداشت نشده‌اند.

سه روز بعد، به ساختمان مرکز فرهنگی اجتماعی «تبیان» و خبرگزاری صدای افغان «آوا» در غرب کابل سه حمله شد که در جریان آن‌ها ۴۱ نفر از جمله چهار زن و دو کودک کشته و دست‌کم ۸۴ نفر زخمی شدند.

در ماه مه سال گذشته میلادی در حمله داعش به ساختمان تلویزیون جلال‌آباد ۶ نفر کشته شدند. در نوامبر ۲۰۱۷ هم شبکه تلویزیونی شمشاد هدف حمله داعش قرار گرفت.

در ژانویه ۲۰۱۶ طالبان به اتوبوس حامل روزنامه‌نگاران شبکه تلویزیونی طلوع در کابل حمله کرد. در این حمله نیز ۷ نفر کشته شدند.

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.