ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

تصاویری از برف تهران: از برف‌بازی شهروندان پایتخت تا سرخوردن‌های خودرو پلیس

شهروندان پایتخت ایران در برف سنگین به بازی مشغول شده اند. حتی ویدئویی از برف‌بازی یک خودرو پلیس در میدان امام حسین تهران نیز در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است.

برف در چندین استان ایران زمین را سفیدپوش کرده است.

برف شدید یکشنبه هشتم بهمن در تهران و کرج و مشهد و قم به تعطیلی مدارس انجامیده، بزرگراه تهران ـ قم را مسدود کرده و فرودگاه‌های امام خمینی و مهرآباد را به تعطیلی کشانده است. خودروهایی در مسیر تهران ـ قم و نیز جاده‌های شمال کشور نیز گرفتار برف شده‌اند و امدادگران در حال کمک‌رسانی به آنها هستند.

با این حال، برف برای برخی شادی به همراه آورده و شهروندان پایتخت ایران در برف به بازی مشغول شده اند. خبرگزاری دولتی دانشجویان ایران (ایسنا) عکس‌هایی از این صحنه‌ها منتشر کرده است:

حتی ویدئویی از برف‌بازی یک خودرو پلیس در میدان امام حسین تهران نیز در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است که روی زمین پوشیده از برف اصطلاحاً «لایی» می‌کشد.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

نظری وجود ندارد.