ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

دختر خیابان انقلاب تنها نماند: اعتراض یک زن دیگر به حجاب اجباری

ما بیشماریم: یک زن ایرانی دیگر هم در صبح برفی تهران، روی سکو ایستاد و حجابش را از سر برداشت. تصاویری از این حرکت اعتراضی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

#ما_بیشماریم: دختر خیابان انقلاب تنها نماند. یک زن ایرانی دیگر هم در صبح برفی تهران، در تقاطع و انقلاب و وصال مقابل شیرینی فرانسه روی سکو ایستاد و حجابش را از سر برداشت. تصاویری از این حرکت اعتراضی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

تقاطع انقلاب با وصال، مقابل شیرینی فرانسه، محلی برای اعتراض به حجاب اجباری دختران انقلاب

روسری سفید بر سر یک چوب: نمادی از اعتراض به حجاب اجباری

ویدا موحد معروف به دختر خیابان انقلاب ۶ دی‌ ۱۳۹۶ چند روز قبل از شروع اعتراضات ۱۳۹۶، در تقاطع خیابان انقلاب و وصال روسری سفیدرنگی را بر سر چوبی کرد و در اعتراض به حجاب اجباری آن را تکان داد. او به مدت دو هفته در زندان اوین بازداشت بود.  نسرین ستوده ۸ بهمن ۱۳۹۶ از آزادی او خبر داد و از مردم خواست که از پیگیری سرنوشت ویدا موحد غافل نمانند و مانع از پیگرد قضایی او شوند .

بیشتر بخوانید:

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • Hamid

    هیچ نقطه ای خاکی جهان آخوندها ، پاسداران اطلاعاتیها ، بسیجیها و نمایدگان منصوب شده این قدر حق اعدام کردن گروهی، اعدام نوجوانان، سنکسار، قطع دست و پا ، چشم در اوردن ایجاد اردوگاه مرگ کهریزک و قتل جوانان زیر شکنجه ، به گلوله بستن و قتل مردم معترض در روز عاشورا اسید پاشی علیه زنان، تجاوز،سرقتهای بیلیونی، زمین خواری آن هم توسط محمد جواد لاریجانی فردی که خود را دبیر ستاد حقوق بشر ولی فقیه می نامد که یرونده اش در دست برادرش صادق لاریجانی که حرفی غیر از طناب دار برای مردم ایران ندارد! نابودی جنگلها و مراتع، خشک کردن دریاچه ها، رودخانه ها، مردابها و حال در حال خشک کردن خلیج گیلان،غیر مسکونی کردن حاشیه خلیج فارس ، ایجاد جنگهای فرقه ای در عراق و سوریه، یمن و کشتارهای چند صد هزار نفری و آوره کردن میلیونها نفر در آن کشورها . هدر دادن میلیاردها دلار برای ساختن بمب اتمی . اما شخص خامنه ای پیش از انقلاب که با صدقه گرفتن و روزه خوانی موردترحم مردم قرار می گرفت بعد از انقلاب و با به سرقت بردن انقلاب مردم ، ثروتهای وی فقط در چند موسسه اش بنابه گفته رویتر ۹۵ میلیارد دلار می باشد و سایر آخوندهای همدست وی به همین منوال است.