ارتباط ناشناخته. ارتباط بدون سانسور. ارتباط برقرار نمی‌شود. سایت اصلی احتمالاً زیر سانسور است. ارتباط با سایت (های) موازی برقرار شد. ارتباط برقرار نمی‌شود. ارتباط اینترنت خود را امتحان کنید. احتمال دارد اینترنت به طور سراسری قطع شده باشد. ادامه مطلب

انتشار ویدئوی برخورد فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار- عذرخواهی استاندار اصفهان و احضار فرماندار

فرماندار گلپایگان به یک خبرنگار توهین کرده. وزارت کشور و استادار اصفهان واکنش نشان دادند و فرماندار را احضار کردند. ویدیویی از برخورد توهین‌آمیز فرماندار گلپایگان.

به دنبال انتشار ویدئوی برخورد زننده و نامناسب حسین فراست، فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار، وزارت کشور و استاندار اصفهان نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان در واکنش به این رفتار و برخورد توهین‌آمیز، بابت این ماجرا عذرخواهی کرد و از احضار فراست برای پیگیری ماجرا خبر داد.

  • ویدئوی برخورد توهین‌آمیز فرماندار گلپایگان:

محسن مهرعلیزاده، استاندار اصفهان در توییتر خود نوشت: «وظیفه خود می‌دانم به‎خاطر برخورد صورت گرفته از سوی فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار پوزش بطلبم. فرماندار را احضار کردم تا موضوع بررسی و اقدام لازم صورت گیرد.»

حسین فراست، فرماندار گلپایگان

از سوی دیگر بهرام سرمست، مدیر کل سیاسى وزارت کشور درباره برخورد نامناسب فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: «بنده این موضوع را با استاندار اصفهان مطرح کردم تا جزییات این اتفاق را مورد بررسى قرار دهد و متناسب با آنچه رخ داده تصمیم‎گیرى شود.»

سرمست گفت این برخورد فرماندار با یک خبرنگار به هیچ وجه قابل قبول نیست.

در ویدئوی منتشر شده از برخورد حسین فراست،  فرماندار گلپایگان با خبرنگاری که مشغول فیلمبرداری از «جلسه بازیافت» است، او خطاب به خبرنگار می‏‎گوید: «از من عکس نگیر آقا ... بگیر بنشین وگرنه خودت و دوربینت را می‎اندازم بیرون ...»

فراست خطاب به خبرنگار که می‎گوید جلسه بازیافت است آقای فرماندار، می‌گوید: «به تو ربطی ندارد.»

خبرنگار می‎گوید به ما زنگ زده‎اند و گفته‎اند بیاییم پوشش بدهیم این جلسه را اما فرماندار در پاسخ به او می‎گوید: «همین که من می‎گویم.»

فراست در ادامه تهدیدهای خود شروع به فریاد زدن می‎کند و بعد هم می‎گوید آنقدر می‎زنمت ... و از اینجا می‎اندازمت بیرون.»

این در حالی است که حاضران در جلسه که به نظر می‎رسد از مسئولان شهری هستند تلاش می‎کنند فرماندار را آرام کنند. آنان از خبرنگار می‎خواهند که به آنچه حسین فراست می‎گوید گوش کند، سر جای خود بنشیند و چیزی نگوید. این خبرنگار اما تاکید می‎کند که جلسه عمومی‎ست و این برخورد با او درست نیست.

این مطلب را پسندیدید؟ کمک مالی شما به ما این امکان را خواهد داد که از این نوع مطالب بیشتر منتشر کنیم.

آیا مایل هستید ما را در تحقیق و نوشتن تعداد بیشتری از این‌گونه مطالب یاری کنید؟

.در حال حاضر امکان دریافت کمک مخاطبان ساکن ایران وجود ندارد

توضیح بیشتر در مورد اینکه چطور از ما حمایت کنید

نظر بدهید

در پرکردن فرم خطایی صورت گرفته

نظرها

  • کوین

    ملاحظه بفرمایید این نحوهء برخورد یک مقام رسمی در انظار عمومی و در برابر دوربین است. آنوقت چهل سال است می گویند "بازجویان" و " زندانبانان " ما نهایت رافت و ملاطفت را با متهمین و خانوادهء ایشان دارند !!!!!

  • faryad

    قوه قضاییه از طرف سازمان حقوق بشربه دهها هزارمورد نقض حقوق بشر متهم است. وزرای دولت اعتدال!! هم که اکثرا امنیتی و بازجو و پاسدار بوده اند.. چهل سال است یک اقلیت چماقدار با شعار : مرگ بر....و ... اعدام باید گردد...جنگ جنگ تا پیروزی!..انرژی (بمب) هسته ای حق مسلم ماست! ..یاروسری ..یا توسری !!. بزورچماق برمملکت چیره شده و مملکت را به افتضاح و فساد و دروغ و تباهی کشانده اند.... دولت و مجلس و انتخابات فرمایشی و ازپیش مهندسی شده هم برای سرکار گذاشتن مردم بوده برای اینکه الکی امید به اصلاحات ؟! داشته باشند!